آینه جم- امام جمعه شهرستان جم گفت: از ایجاد تفرقه، فضای دوقطبی و اختلاف میان مومنان در جامعه باید پرهیز شود

.

 به گزارش آینه جم، حجت الاسلام محمد گنجی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در درس خارج از فقه در رابطه با موضوع انتخابات افزود: باید مراقب سوء استفاده دشمن بود و اجازه نداد دشمن به کشور ضربه وارد کند.

وی با تاکید براینکه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید مورد اطاعت واقع شود تصریح کرد: توصیه های رهبرمعظم انقلاب در مورد انتخابات و شرکت نکردن فرد مورد اشاره به مصلحت خود آن فرد و جامعه است.

گنجی افزود: اعتماد به رهبری و پیروی محض از فرامین و منویات ولی امر مسلمانان از جمله ویژگی های اساسی اهل ایمان و نیرو های انقلابی است.

وی اظهار کرد: اعتماد به رهبری نظام در ردیف برترین سرمایه اجتماعی و پشتوانه وحدت و انسجام کلی جامعه است.

امام جمعه جم با بیان اینکه یکی از اهداف و رسالت های اصلی نهصت عاشوا احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است افزود: متاسفانه این فریضه در جامعه ما فراموش شده است و حتی پاسکاری می شود درحالیکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است.

گنجی خاطرنشان کرد: درحالیکه باید همه جوامع اسلامی براساس امر به معروف و نهی از منکر ، استکبارستیزی داشته باشند اما اکثر کشورهای اسلامی در این زمینه سکوت کرده اند!.

وی با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: امنیت بسیار خوب کشور مرهون تلاش های نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی در سراسر کشور است.

[کد خبر:AJ18271]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب