آینه جم: محمد گنجی به مناسبت هفته ناجا در جمع نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی شهرستان جم با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان جم بسیار موفق عمل کرده است و مردم نیز از این مجموعه امنیتی رضایت کامل دارند.

 به گزارش «آینه جم» به نقل از آوای جم؛ امام جمعه جم با اشاره به سخنی از امام علی(ع) گفت: عجز و ناتوانی یک حکومت دشمنان را به طمعه می اندازد و تاکید کرد: خوشبختانه در کشور ایران نیروهای نظامی،انتظامی، ارتش و نیروهای امنیتی روز به روز قدرت خود را افزایش می دهند که موجب وحشت و حیرت دشمنان شده است.

گنجی به قتل یک کودک و فرد میانسال ریز که در ماه مبارک رمضان در بخش ریز با شلیک تیر به طور تاسف باری از دنیا رفتند اظهار داشت:  چند روز قبل خانواده مرحوم حاج حسین یوسفی با من صحبت کردند و گفته اند هر روز فرزندان کودک و خانواده این مقتول توسط عده ای خاص تهدید می شوند.

وی تصریح کرد: خانواده مقتول مجبور شده اند به دلیل تهدید های این عده خاص به شهر کنگان مهاجرت کنند و این تهدید ها بسیار تاسف بار است.
حجت السلام محمد گنجی گفت: بسیار متاسف هستم درباره این موضوع و خانواده ای داغدار، این عده خاص برای اینکه بتوانند قاتل را از اعدام نجات دهند هر روز این خانواده تهدید می شود که زیبنده مسئولان نمی باشد.

وی با در خواست از شورای تامین شهرستان جم اظهار داشت: من از شورای تامین شهرستان جم می خواهم به جد پیگیر این موضوع باشند و بسیار فاجعه بار است که فرزندان این خانواده پدر خود را از دست داده اند و هر روز تهدید شوند و امنیت نداشته باشند.

امام جمعه جم تاکید کرد: نیروی انتظامی با جد و به شدت به این موضوع رسیدگی کند و در جامعه اسلامی نباید چنین کسانی بتوانند و جرات عرض اندام داشته باشند.

[کد خبر:AJ18322]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب