به گزارش آینه جم ؛ متن پیام دکتر خلیل نیکخواه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان روز دانش آموز، تبعید حضرت امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و روز عزم و اراده ملی و نقطه عطفی در تحرکات انقلابی ملت سرفراز و بیدار ایران اسلامی است که می تواند تبلور دوباره روح آزادگی و مقاومت در میان اجتماع باشد.

در چنین روزی دانشجویان و دانش آموزان توانستند از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگیرند و هویت مسلمانی ، خود اتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان بیاموزند.

بر این باوریم که امروز هم دانش آموزان آگاه و عزیز شهرستان جم می توانند با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ برای مبارزه با استکبار و جاری ساختن روحیه حق طلبی، نقشی فعال و ارزشمند ایفا کنند و با الگو قرار دادن 13 آبان 1357 در حفظ ارزشها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند .

 یاد و خاطره  بزرگ پرچمدار مبارزه با جفاکاران گیتی در زمان معاصر حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشته و به ارواح پاک و تابناک همه شهیدان، بویژه شهدای دانش آموز درود می فرستیم و این روز بزرگ را خدمت همه دانش آموزان عزیز شهرستان تبریک عرض می نمائیم.

بدینوسیله از معلمان و دانش آموزان ارجمند برای حضور درراهپیمایی سیزدهم آبان ماه دعوت می نمایم که با هدف زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همه با هم، همصدا و همنوا، دوشادوش مردم و اقشار مختلف جامعه برای خلق حماسه ای با شکوه  در تاریخ ایران پیش قدم شوند.

خلیل نیکخواه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم



[کد خبر:AJ18871]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب