آینه جم: چند روز پیش جانباز اصفهانی در حالیکه نوشته ای اعتراض آمیز در دست داشت مقابل استانداری بوشهر لحظاتی تحصن کرد.

به گزارش «آینه جم» به نقل از جنوب نیوز، در این نوشته اعتراضی او بوشهری ها را با مردم کوفه مقایسه کرده!!! و مدعی شده بوشهری ها در مهمان نوازی گوی سبقت را از کوفیان ربوده اند.

علی خاک زاد گفت: اوایل آبان ماه جهت پیدا کردن پیمانکاری که از وی طلب داشتم به بوشهر  سفر کردم. در مسیر به روستای کره بند رسیدم و سراغ پیمانکار را از اهالی روستا گرفته و بعد از خرید آب جوش از مغازه ای در کره بند صحبتی دوستانه با چند نفر از اهالی داشته و شرح ماجرای زندگی و دوران جنگ و جریان طلبم از پیمانکار ذکر شده را گفتم.

وی ادامه داد: اهالی روستا بعد از شنیدن حرف های من درخواست کردند نماز ظهر را به جماعت در کنار آنها باشم و من هم پذیرفتم. ولی بعد از پایان نماز وقتی به سمت ماشینم حرکت کردم متوجه شدم مامورین پاسگاه اطراف ماشینم را گرفته و منتظر من هستند.

این جانباز اصفهانی گفت: بعد از ورود به پاسگاه رفتار شایسته ای با من شد ولی چون در ماشین اسلحه و داروهای مشکوکی دیدند به دلایل امنیتی مرا به بوشهر اعزام کردند.

حرکت عجیب جانباز اصفهانی مقابل استانداری بوشهر +عکس

وی اظهار داشت: در بوشهر از من تست اعتیاد گرفته شد و ماشین نیز توقیف گردید و شب را هم در بازداشتگاه به سر بردم.

خاک زاد ادامه داد: پرونده من جهت تعیین حکم نهایی به دادگاه ارائه شد که بعد از منفی بودن تست اعتیاد وی جهت بررسی بیشتر و بررسی دو قبضه اسلحه، وی با دادن وثیقه آزاد می شود.

وی می گوید: هزینه پارکینگ و خلافی خودرو حدود ۲۰۰ هزار تومان برایش آب خورده ضمن اینکه داروهای وی که هزینه آنها حدود ۱۹۰ هزار تومان هم می شده به او برگردانده نشده است.

از آنجا که به گفته وی رای دادگاه صحت گفتار وی مبنی بر دست ساز بودن اسلحه ها را تایید کرده و وی بیگناه شناخته شده است حالا او معتقد است که باید مراجع مربوطه خسارت وارد شده به او را پرداخت کنند.

وی می گوید: به دلیل صرف هزینه های مضاعفی چون پارکینگ و هزینه اقامت و غذا اکنون پولی جهت بازگشت به شهرم را ندارم و مجبور به توقف اجباری در این شهرم.

خسارتی که وی ادعا می کند با تمام مراجعاتی که به استانداری و بنیاد شهید و نیروهای مسلح و شورای شهر بوشهر و...کرده هنوز پرداخت نشده است. ادعایی که وی بر اساس آن مهمان نوازی بوشهری ها را با اهل کوفه یکی می داند!!

جنوب نیوز بر حسب وظیفه خود تنها با حفظ امانت صحبت های جانباز اصفهانی را پوشش داده و آماده  توضیح و انتشار پاسخ سایر دستگاه های مربوط می باشد.

حرکت عجیب جانباز اصفهانی مقابل استانداری بوشهر +عکس

[کد خبر:AJ19153]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب