آينه جم؛ جشن ويژه پيوند موفق مغز استخوان يكي از افراد  تالاسمي تحت پوشش بيمارستان توحيد جم  برگزار شد.

به گزارش آينه جم به نقل از روابط عمومي بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر،به منظور ايجاد نشاط و شادابي در بين افراد تالاسمي تحت پوشش بيمارستان توحيد جم ،جشني با حضور اين افراد و خانم بازايي مسئول بخش تالاسمي و آقاي ابا مترون بيمارستان توحيد جم برگزار شد.

در اين مراسم  افراد تحت پوشش بخش تالاسمي بيمارستان توحيد جم ، با تقديم هدايايي اين عمل موفقيت آميز را به دوست خود تبريك گفتند.

خانم بازايي از خدمات رايگان به بيماران تالاسمي در بيمارستان توحيد جم خبرداد و ابراز داشت:در حال حاضر 34 بيمار تالاسمي در شهرستان جم به صورت مستمر و رايگان از امكانات و خدمات درماني بخش تالاسمي بيمارستان توحيد جم استفاده مي كنند.

وي افزود: اين بيماران هر2 يا 3 هفته يكبار خون دريافت مي كنند كه در سال در مجموع 850  كيسه خون جهت بيماران تالاسمي به صورت رايگان تزريق مي شود.

خانم بازايي افزود:از اقدامات ارزشمندي كه جديداً براي بيماران تالاسمي در بيمارستان توحيد جم به انجام رسيده است،تامين داروي «اكسجيد» براي اين گروه به صورت رايگان مي باشد كه به جايگزيني آمپول دسفرال استفاده شده و عوارض كمتري را نسبت به آن دارد.

بخش تالاسمي بيمارستان توحيد جم با 55 نفر بيمار از اوايل سال 87 شروع به فعاليت كرد و هم اكنون با خدمت به 34 بيمار به فعاليت خود ادامه مي دهد.(11 بيمار پيوند مغز استخوان انجام داده اند).

 

[کد خبر:AJ19270]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب