آینه جم : نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی مهمترین رهاورد سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر است.

به گزارش « آینه جم» به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز پنجشنبه در دیدارعمومی با مردم گناوه در مسجد جامع این شهر افزود: عده ای با حاشیه سازی در فضاهای مجازی و گروه ها بدون دلیل سفر وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی به شهرستان گناوه را بدون دستاورد معرفی می کنند این درحالی است که این سفر اتفاق های مهم و خوشایندی برای منطقه به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی مردم منطقه از اولویتهای کاری اینجانب است، اظهار کرد: دراین ارتباط مسئولان کشور در جریان مشکلات و نیازهای بهداشتی و درمانی استان قرار گرفتند و در همین راستا برای بهبود شرایط درمانی و بهداشتی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سفر به استان دعوت شد.

خدری بیان کرد: صدورمجوز خرید دستگاه ام آر آی برای شهرستان گناوه با وجود شاخص جمعیتی پائین مهمترین رهاورد سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر است که به زودی مردم این منطقه از این خدمات بهره مند می شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: تامین هفت پزشک متخصص برای شهرستان گناوه از دیگر دستاوردهای سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود که قرار است هفته آینده شروع بکار کنند.

وی گفت: استقرار دستگاه های پیشرفته از جمله سونوگرافی و چشم پزشکی و دیگر نیازهای تجهیزاتی در بیمارستان گناوه، اختصاص هشت هکتار زمین درشهر گناوه برای احداث دهکده سلامت بنا به تصمیم استانی از دیگر دستاوردهای مهم سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان است.

خدری بیان کرد: وزیر بهداشت در سفر اخیر خود عقیده داشت که فضا و جانمایی بیمارستان فعلی گناوه باتوجه به فاصله زیاد با شهر مناسب و درخور مردم این شهرستان نیست.

وی ادامه داد: احداث بیمارستان قلب و ایجاد یک مرکز تصویربرداری شامل ام آری آی، سونوگرافی و سی تی اسکن و سایر موارد لازم از دیگر دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به شهرستان گناوه است.

خدری آغاز عملیات اجرایی سه بیمارستان 200 تختخوابی تخصصی، فوق تخصصی قلب و 160 تختخوابی، اورژانس هسته ای و عمومی و ایجاد مرکز تحقیقات درمانی بیماری های خاص را از دیگر دستاوردهای مهم سفر وزیر بهداشت در شهرستان بوشهر ذکر کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق تعهد داده شده قرار است تا دو سال آینده این پروژه های درمانی در استان به بهره برداری برسد.

در سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر چندین طرح مهم بهداشتی و درمانی با اعتبار 483 میلیارد تومان افتتاح و اجرایی شد.

[کد خبر:AJ19403]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب