آینه جم: نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر جم با سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش «آینه جم» به نقل از تاورتا؛ زایری رییس شواری شهر جم در این نشست نسبت به واگذاری بیمارستان توحید جم به وزارت بهداشت ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه زمزمه هایی مبنی بر واگذاری این بیمارستان به وزارت بهداشت شنیده می شود که مسرت بخش نیست و مایه نگرانی است و عقیده شورا و اکثر مردم بر این است که  این بیمارستان زیر نظر وزارت نفتی باقی بماند.

احمد زایری با بیان اینکه ممکن است افرادی به طور احساسی با این قضیه برخورد کنند و خواهان واگذاری بیمارستان مذکور به وزارت بهداشت باشند، افزود: این افراد یک روی سکه را می بینند و سطح خدمات دهی این وزارت خانه چندان مناسب نیست که می توان به نحوه ارائه خدمت در سطح بیمارستان های استان مشاهده کرد.

وی ادامه داد: قطعا صدمات جبران ناپذیری به بهداشت و درمان شهرستان جم وارد می شود و اندک مشکلاتی که در این بیمارستان وجود دارد محدود و قابل حل است که می توان با پیگیری های نماینده مردم جنوب استان در مجلس و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و ایجاد بستر های لازم توسط مجموعه نفت حل کرد و شاهد حضور پزشکان مجرب در بیمارستان توحید جم باشیم.

عضو شورای شهر جم در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع عوارض آلایندگی اضافه کرد: خوشبختانه با رایزنی های متعدد توانستیم نظر مساعد سازمان امور مالیاتی کشور را جلب کنیم و پرونده برای پرداخت عوارض آلایندگی به استان ارجاع داده شد و امیداورم با پیگیری خانم الماسی شاهد تسریع  در پرداخت آن باشیم.

زایری به اهمیت رونق گردشگری در شهرستان جم پرداخت و افزود : متاسفانه هیچ کدام از سرمایه داران جمی حاضر به سرمایه گذاری در این بخش نیستند که منتظر جذب سرمایه گذار مطئمن در جهت احداث دهکده گردشگری شهرستان جم  هستیم و شورا و شهرداری جم نیز هرگونه همکاری های لازم در جهت واگذاری زمین، مجوزها و … برای ایجاد دهکده گردشگری است.

وی با بیان اینکه پرواز های فرودگاه توحید جم دوباره برقرار شده است، خاطر نشان کرد: پروازهای برقرار شده در این فرودگاه مقطعی و فقط برای پرسنل نفت است که نیاز است نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی این مشکل را رفع کند.

احداث بزرگراه جم – فیروز آباد – شیراز، ساخت درمانگاه شماره دو شهرستان،اشتغال نیروهای بومی، تقاطع غیر هم سطح ورودی های شهرستان، ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا و…از دیگر مطالبات عضو شورای شهر جم در این نشست بود.

[کد خبر:AJ20311]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب