به گزارش آینه جم: سید محمد حسن باستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه استان بوشهر برداشته است و پروژه‌ها و طرح‌های خوبی در دست اجرا است.

وی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به عنوان یکی از اولویت‌های مهم نام برد و اضافه کرد: طی سال‌های اخیر شاهد برنامه‌ریزی و تلاش ویژه‌ای در این زمینه هستیم و تلاش داریم که این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم که مردم از آنها بهره‌مند شوند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر یکی از این پروژه‌ها است که ۱۳ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد و تلاش داریم که این ورزشگاه تا پایان سال به بهره‌برداری رسیده و ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه از زمان ساخت بیمارستان شهرستان دیر نیز ۹ سال می‌گذرد، افزود: تلاش داریم که این بیمارستان نیز امسال تکمیل شود و نهایتا تا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باستی ادامه داد: تکمیل مسیر چهار خطه برازجان - گناوه و گناوه - دیلم هم در دستور کار است و تمام تلاش ما این است که تا پایان سال تکمیل شود و نهایتا تا پایان عمر این دولت تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: دانشکده هنر و معماری بوشهر نیز که حدود۹ سال از زمان آغاز اجرای آن می‌گذشت، طی دو سال گذشته با سرعت بالایی در مسیر تکمیل قرار گرفت و با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد./ص

[کد خبر:AJ20490]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب