http://media.mehrnews.com/d/2017/01/24/3/2351520.jpg?ts=1486462047399آینه جم: فرماندار شهرستان عسلویه از رفع مشکل مسکن معلمان غیربومی در عسلویه خبر داد و گفت: سه مدرسه شش کلاسه و دو مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان عسلویه احداث می‌شود.

به گزارش آینه جم؛ عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: به منظور توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان عسلویه تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفته است و در این راستا شاهد اجرای طرح‌های جدید هستیم.

وی اضافه کرد: امسال پنج فضای جدید آموزشی در شهرستان عسلویه احداث خواهد شد که این مدارس به همت شورای راهبردی پتروشیمی‌ها کلنگ‌زنی می‌شود و نقش مهمی در توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه این فضاهای آموزشی شامل سه مدرسه شش کلاسه و دو مدرسه ۱۲ کلاسه است، ادامه داد: این مدارس در نقاط مختلف شهرستان عسلویه احداث می‌شود.

وی از تلاش برای رفع مشکلات معلمان غیربومی شهرستان عسلویه خبر داد و بیان کرد: بر اساس وعده مدیرکل نوسازی استان بوشهر، مجردسراهای عسلویه تا شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز در این نشست به پیشرفت مطلوب ساخت فضاهای آموزشی در شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: شاهد حمایت بسیار خوبی از سوی فرماندار شهرستان عسلویه در این زمینه هستیم.

حسین احمدی به رتبه نخست شهرستان عسلویه در زمینه احداث مدرسه اشاره کرد و افزود: با رفع مشکلات مسکن معلمان غیربومی و ساخت مجردسراها امسال مشکلات کمتری خواهیم داشت.

[کد خبر:AJ21093]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب