آینه جم: ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی شهرستان کنگان از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه دعوت کردند.

به گزارش «آینه جم»؛ امام جمعه کنگان روز شنبه در گفت گو با ایرنا گفت: انتخابات ، نماد بارز و مصداق حقیقی مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: مردم خداجوی ایران اسلامی بویژه مردمان استان بوشهر با حضور گسترده در انتخابات ، قلب ولیعصر و رهبری فرزانه انقلاب را خوشحال خواهند کرد.

وی اظهار داشت: پیروز واقعی انتخابات به فرمایش رهبری ، ملت بزرگ ایران است.

امام جمعه کنگان یادآور شد: رییس جمهور منتخب هر کسی باشد باید خود را وقف خدمت به همه ملت کند.

امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: دموکراسی و مردم سالاری به معنای حقیقی کلمه در جمهوری اسلامی ایران است.

شیخ محمد جمالی افزود: برگزاری دهها انتخابات در طول عمر انقلاب نشان از مردمی بودن حکومت در ایران اسلامی و توجه و اهمیت قائل شدن به نقش مردم در اداره کشور است.

وی با دعوت از همه مردم برای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات بیان کرد: اهل سنت ایران بویژه اهل سنت استان بوشهر شرکت در انتخابات را بر خود فرض دانسته و با حضور گسترده وحدت شیعه و سنی را بار دیگر عینیت خواهند بخشید.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور نیز گفت:انتخابات مظهر همبستگی و اقتدار ملی است.

شیخ خلیل افرا افزود: اهل سنت ایران اسلامی مثل همیشه با حضور گسترده در پای صندوق های رای از اصول و آرمانهای امام و شهیدان و نظام مبتنی بر دین صیانت خواهند کرد.

رییس هیات افتاء اهل سنت استان بوشهر ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سنی و شیعی متحد و همدل با حضور در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان دشمنان بویژه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل خواهند زد.
خبرنگار : ابوذر حسین پور

[کد خبر:AJ21689]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب