«آینه جم»؛امام جمعه عسلویه گفت: بیمارستان استاندارد و باکیفیت در شهرستان عسلویه احداث شود.

به گزارش«آینه جم»؛حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح سه‌شنبه در اولین نشست انتخاب شورای خیرین مجمع خیرین سلامت شهرستان عسلویه اظهار داشت: بهبود کیفیت خدمات بخش سلامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از مهمترین مطالبات مردم است.

http://media.mehrnews.com/d/2017/06/06/3/2478597.jpg

وی به نقش بسیار مهم خیرین در توسعه اشاره کرد و ادامه داد: مردم در امور مختلف همواره مشارکت خوبی داشته‌اند و می‌طلبد که شاهد مشارکت و همکاری خیرین در امور سلامت باشیم.

امام جمعه عسلویه به اولویت حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: احداث بیمارستانی استاندارد و در شان پایتخت اقتصادی- انرژی ایران اسلامی با همکاری مجمع خیرین و وزارت نفت ضروری است.

 توسعه همکاری و تعامل در بخش سلامت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه نیز با تشکر از امام جمعه و فرماندار به‌عنوان حامیان بزرگ حوزه سلامت شهرستان و مدیر عامل و قائم مقام مجمع خیرین سلامت استان و خیرین همراه و حامی حوزه سلامت شهرستان، بیان کرد: هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت، فراهم کردن بستری مناسب برای تعامل پایدار و ارتباط خوب در راستای ایفاء نقش موثر خیرین در کمک به نظام سلامت است.

جاسم زارعی افزود: بر اساس ماده ۴ اساسنامه مجمع خیرین سلامت کشور، فعالیت مجمع خیرین غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی و در زمینه بهداشت و درمان (حوزه سلامت) با رعایت کامل قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی و اساسنامه مجمع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این مجمع با تصویب اعضای هیئت مدیره استان و تایید دبیرکل مجمع و ابلاغ آن به استان رسمیت خواهد داشت و به‌زودی فعالیت آن آغاز می‌شود.

علیرضل صفایی میرعامل مجمع خیرین سلامت با تشریح روند تشکیل مجمع خیرین سلامت، گزارش مفصلی از خدمات ارائه شده توسط خیرین سلامت در استان و سراسر کشور ارائه کرد.

در ادامه نماینده فرماندار نیز ضمن خوش آمدگویی، از راه‌اندازی اینگونه اعمال خیرخواهانه و ارتقای سطح بهداشتی درمانی شهرستان اظهار خرسندی کرد و از تمامی دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

اولین جلسه انتخاب شورای خیرین مجمع خیرین سلامت شهرستان عسلویه با حضور امام جمعه عسلویه، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان، قائم مقام  مجمع، نماینده فرماندار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از خیرین سلامت شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

[کد خبر:AJ21914]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب