آینه جم: علی وزیری سهامدار باشگاه ایرانجوان گفت: این ماجرای سریالی و تکراری ایرانجوان باید خاتمه یابد چرا که این بار هواداران برای نجات تیم از این شرایط، مصمم هستند.

به گزارش «آینه جم» به نقل از فوتبال بوشهر؛ وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده هواداران پیشنهاد داده ایم که بدهی های باشگاه را تقبل خواهیم کرد اما دوستان کاغذی را از طرف آقای پورکبگانی اوردند و شرایطی را خواستار شدند که از شمول ما و هر کس که بخواهد تیمداری کند، خارج است.

وی ادامه داد: در رابطه با طلبی که ایشان شخصی هزینه کرده اند ما گفتیم انجام می دهیم. حتی بدهی بانک ملت هم را پیگیری می کنیم تا سفته های دوستان برگشت داده شود اما در مورد کمک آقایی که چهار سال پیش به ایرانجوان پولی داده است برای ما قابل هضم نیست. آقای پورکبگانی در آن یادداشت اورده که باید چک در وجه ایشان یا دوستان دیگر داده شود تا هر وقت خواستند آن را نقد کنند.

وزیری تصریح کرد: چهار سال پیش هم که قرار بود تیم واگذار شود همین لیست را اوردند،هر کس که از باشگاه طلبی دارد طبیعی است که هر گروهی که بیاید هم بدهی باشگاه بر عهده آنها خواهد بود. اما وقتی قرار نیست مالکیت باشگاه تغییر کند چرا باید بابت همه بدهی ها چک شخصی داده شود. عزیزانی که می خواهند باشگاه را تحویل بگیرند تضمین داده اند تا بدهی های شخصی اقای پورکبگانی را پرداخت کنند اما قرار نیست بابت همه بدهی های باشگاه چک در وجه یک نفر کشیده شود.

این سهامدار باشگاه ایرانجوان گفت: دوستان لیستی را تهیه کرده اند از بدهی های باشگاه و برای ما آورده اند. اگر آقای منوچهر ملکوتی شصت میلیون تومان از باشگاه طلب دارد و تا حالا صبر کرده ، چرا باید بابت این بدهی ها چک شخصی بدهیم تا تیم را تحویل بدهند. اینها بدهی های باشگاه است و هر گروهی وارد شوند نسبت به این مطالبات مسئولیت خواهند داشت، دیگر این ماجرای چک شخصی گرفتن برای چیست؟

مدیر عامل سابق باشگاه ایرانجوان در خاتمه تاکید کرد:این سهام متعلق به مردم است واقعا ما امانت دار هستیم.من پیشنهاد داده ام اصلا این سهامها را تحویل ندهند و تا آخر عمر برای خودشان اما بیایند و تکلیف تیم را برای فصل آتی روشن کنند.این سهام بماند برای هر کدام از دوستان و انشالله به وراث انها برسد اما اکنون وضعیت ایرانجوان برای حضور در لیگ دسته اول مشخص نیست و این مهمترین دغدغه هواداران است

[کد خبر:AJ21991]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب