مشروب آینه جم: دادستان گناوه گفت: ۱۰ هزار لیتر مشروبات الکلی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان از یک شناور در آب‌های جزیره خارگ کشف و در گناوه منهدم شد.

به گزارش آینه جم:خدارحم گزدرازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محموله بزرگ مشروبات الکلی در گناوه کشف شد اظهار داشت: شناور قاچاقچیان این محموله در آب‌های حوالی جزیره خارگ شناسایی و متوقف شد.

وی ارزش این محموله را 11 میلیارد تومان دانست و افزود: در شناور یاد شده بیش از 827 کارتن مشروبات الکلی به ظرفیت حدود 10 هزار لیتر کشف و در ساحل گناوه تخلیه شد.

دادستان گناوه از انهدام این محموله با حضور مسئولان ذیربط در گناوه خبرداد و گفت: محموله  10 هزار لیتری مشروبات الکلی پس از تخلیه در گناوه در حضور مدیر املاک تملیکی استان بوشهر، نماینده فرماندار، رئیس پلیس و جمعی از مسئولان شهرستان منهدم شد.

دادستان گناوه با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان این محموله افزود: در توقیف شناور حامل مشروبات الکلی گناوه، شش نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با اشاره به صدور حکم جریمه نقدی متهمان یاد شده به میزان 12 میلیارد تومان خاطرنشان کرد: 6 متهم  حمل مشروبات الکلی ضمن صدور حکم حبس، هرکدام به دو میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

[کد خبر:AJ22308]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب