آینه جم: مدیر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفای استان بوشهرگفت: دو طرح آبرسانی در شهرهای ریز و انارستان شهرستان جم با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت اجرایی شد.

به گزارش«آینه جم»؛روح‌الله دوانی صبح امروز در آیین آغاز ساخت منبع ذخیره آب در شهرهای ریز و انارستان با بیان اینکه طرح‌های مهمی در حوزه تامین آب استان بوشهر طراحی و تدوین شده است اظهار داشت: در راستای حل مشکل بحران آب در استان بوشهر طرح‌هایی در استان تدوین و در مرحله اجراء قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی در شهرستان جم افزود: در این زمینه طرح نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی در شهرهای جم طراحی و در حال اجراء است.

مدیر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفای استان بوشهر از اجرای طرح ساخت مخزن ذخیره آب در ریز خبرداد و گفت: برای اجرای مخزن 2 هزار متر مکعبی ذخیره آب آشامیدنی شهر ریز 29 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

دوانی با اشاره به اینکه تاکنون 13 میلیارد ریال اعتبار یاد شده تامین شده است بیان کرد: طرح مخزن ذخیره آب شهر ریز در مدت یکسال اجراء می‌شود که نقش مهمی در تامین و توزیع عادلانه آب در شبکه آبرسانی دارد.

وی با اشاره به آغاز ساخت مخزن 2 هزار متر مکعبی انارستان شهرستان جم خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح 29 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون 13 میلیارد آن تخصیص یافته است.

مدیر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفای استان بوشهر با  اشاره به تکمیل این طرح در مدت یکسال گفت: طرح‌های آبرسانی ریز و انارستان شهرستان جم در مجموع با اعتبار 58 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت اجرایی شده که تاکنون 26 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

[کد خبر:AJ22792]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب