«آینه جم» همزمان با هفته دولت؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درمانگاه تامین اجتماعی دیر را کلنگ زنی کرد.

به گزارش «آینه جم»، این درمانگاه در زمینی به مساحت ٥ هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و ٨٠٠ مترمربع کلنگ زنی شد و طی هفته آینده برای ساخت، به پیمانکار تحویل داده می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار کرد: تلاش می شود این پروژه ظرف مدت کمتر از ٢ سال در ٢ طبقه ساخته شده و به مردم جنوب استان بوشهر، تحویل داده شود.

دکتر علی ربیعی گفت: در آینده ای نزدیک، عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی جم نیز آغاز می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مدیران تامین اجتماعی استان بوشهر و همراهی نمایندگان و استاندار برای کلنگ زنی و ساخت پروژه های تامین اجتماعی، افزود: لازم می دانم به مردم جنوب استان بوشهر برای داشتن چنین نماینده پیگیری تبریک بگویم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار امیدواری کرد: سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتوانند در راستای تامین امنیت و رفاه مخاطبان ، پروژه های درمانی مورد نیاز بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را ساخت و تکمیل کنند.

همچنین مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر با زیربنای هزار و ٨٠٠ مترمربع در زمینی به مساحت ٥ هزار مترمربع ساخته می‌شود، افزود: در اجرای این طرح ٨٠ میلیارد ریال اعتبار در مدت ٢٠ ماه اختصاص می‌یابد و تکمیل می‌شود.

دکتر ابراهیم پورحکیمی افزود: خدمات درمان تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش افزایش یافته به گونه‌ای که ضمن تجهیز تمام مراکز درمانی تأمین اجتماعی با پزشکان مختلف قراردادهای گوناگون در ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی منعقد شده است.

[کد خبر:AJ22801]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب