«آینه جم»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایمن‌سازی جاده‌ها در بحث نقاط حادثه‌خیز نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای دارد.

به گزارش «آینه جم»،علی ربیعی صبح امروز در آیین افتتاح کنارگذر کنگان به دوراهک با تأکید بر نقش مهم بزرگراه در ایمن تردد خودروها افزود: بدون شک ایمنی جاده‌ها می‌تواند نقش تأثیرگذاری در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته باشد.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/06/09/1396060911115235011802814.jpg

وی با بیان اینکه ساخت بزرگراه در استان بوشهر تسریع یافته است افزود: جاده‌های استان بوشهر بر اساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی از ایمنی بالایی برخوردار است که بر اساس آن ساخت بزرگراه در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه کنارگذر کنگان به دوراهک در سه قطعه ساخته شده است گفت: این بزرگراه دارای 17.4 کیلومتر طول است و در آن 65 دستگاه ابنیه فنی طراحی و اجرا شده است.

فرزاد رستمی از عملیات خاکی و حجم 5.7 میلیون مترمکعب خبر داد و بیان کرد: در ساخت این بزرگراه 189 هزار مترمکعب عملیات روسازی و 180 هزار تن آسفالت به کار رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح بزرگاه کنگان به دوراهک که قرارگاه خاتم‌الانبیاء مجری آن است وزارت نفت 65 میلیارد تومان تأمین کرده است.

رستمی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح ترافیک منطقه شمال استان بوشهر به فازهای پارس جنوبی بهبود یافته است.

[کد خبر:AJ22803]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب