«آینه جم»؛: برخی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی نیروگاه اتمی نسبت به شیوه اعلام نتایج آن اعتراض دارند و خواستار پیگیری مسئولان مربوطه می باشند.

به گزارش «آینه جم»؛ شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر اواخر سال گذشته برای جذب نیرو اطلاعیه صادر کرد و  15 اردیبهشت امسال هم آزمون کتبی از متقاضیان برگزار شد، اما تاخیر زیاد در اعلام نتایج نخستین ابهام را شکل داد.

در حالی که معمولا نتایج آزمون های استخدام کشوری بین 40 تا 60 روز توسط سازمان سنجش آموزش کشور یا سازمان مربوطه اعلام می شود، درخصوص آزمون نیروگاه اتمی این زمان بسیار طولانی شده و به 4 ماه رسید.

نهایتا طی هفته جاری نتایج این آزمون اعلام شد، اما شیوه جدیدی که سازمان سنجش در این خصوص بکار گرفته، زمینه ساز ابهاماتی برای برخی شرکت کنندگان شده و آن را فاقد شفافیت می دانند.

معترضان می گویند: عادت مألوف سازمان سنجش، اعلام تمامی نمرات داوطلبان آزمون های استخدامی به تفکیک دروس است، اما در آزمون نیروگاه اتمی هیچ گزارشی از وضعیت نمرات اعلام نشده و صرفاً به نوشتن «مردود» یا «قبول» اکتفا گردیده است.

به گفته آنها، از سوی دیگر، سازمان سنجش اعلام کرده برای اعتراض به نتایج، با این سازمان هیچ مکاتبه‌ای صورت نگیرد و صرفاً با همان شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی تماس حاصل شود که این اتفاق شائبه جابجایی ضرایب یا اضافه کردن ضرایب جدید برای تغییر در نتایج، و بی‌اثر شدن آزمون سراسری کشوری را ایجاد می‌کند.

پیگیری خبرنگار «خلیج فارس» برای کسب توضیحاتی از نیروگاه اتمی برای کسب توضیخاتی در این خصوص بی نتیجه بود، اما امیدواریم مسئولان استانی و نیروگاه اتمی در راستای رفع ابهام و شبهه پیش آمده برای متقاضیان، پیگیری موثری داشته باشند.

[کد خبر:AJ22826]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب