«آینه جم»؛ فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: با اجرای طرح انتظامی برخورد با سارقین دو نفر سارق خودرو به وسیله ماموران کلانتری ۱۳ دستگیر و ۴ دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

به گزارش «آینه جم»؛ سرهنگ ابراهیم عرب زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهر بوشهر با اجرای طرح انتظامی و گشت‌های هدفمند، ماموران کلانتری ۱۳  دو نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

http://media.mehrnews.com/d/2017/10/26/3/2615949.jpg

وی اضافه کرد: متهمین دستگیر شده به هویت «م م» ۳۰ساله اهل استان یزد و ساکن بوشهر با همدستی فرد به هویت «س ح» ۳۵ ساله اهل بوشهر به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: این افراد به سرقت چهار دستگاه خودرو و ۱۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده اند.

وی همچنین از کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با دستگیری یکی از فروشندگان مواد مخدر به هویت «ش» به وسیله مامواران کلانتری ۱۳ بوشهر مقدار  ۹ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از وی کشف شد.

عربزاده از شهروندان درخواست کرد وسایل نقلیه خود را به قفل های ایمن مجهز کنند و هنگام ترک خودرو مدارک شناسایی واشیاء قیمتی را در خودرو نگذارند.

[کد خبر:AJ23260]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب