علی اخلاقی

آینه جم  - بخشدار بردخون گفت: یک نفر از مفقودان روستای زیدون بخش بردخون پیدا شد.

به گزارش آینه جم؛  علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس گزارش های  دریافتی دو نفر از اهالی روستای زیدون بخش بردخون از روز یکشنبه به کوه های اطراف روستا مراجعه کردند و تا ظهر امروز از سرنوشت آنان اطلاعی در دست نبود اما با تلاش نیروها و گروه های امدادی یکی از آنان پیدا شد و جهت انجام درمان به مراکز بهداشتی درمانی اعزام شد.

وی افزود: دیروز پس از درخواست کمک و کسب خبر از طریق خانواده های مفقودان، فرماندار شهرستان با هماهنگی ستاد بحران شهرستان و مشارکت نیروهای انتظامی و نظامی و امدادی جستجوها را آغاز کردند و با هماهنگی مدیریت بحران استان یک بالگرد از یاسوج به منطقه اعزام شد و کوه های اطراف را جستجو کردند.

اخلاقی با بیان اینکه تعدادی از مردم و گروه های مردمی و امدادی دیشب نیز در کوه های اطراف به جستجو ادامه دادند، اضافه کرد: از ساعات اولیه صبح امروز بالگرد امدادی با مشارکت تیم های امدادی و مردمی و حمایت  همه دستگاه های اداری، نظامی، انتظامی و امدادی به همراه پاراگلایدرهای شهرستان در منطقه حضور یافتند و به جستجو و گشت‌زنی های خود ادامه دادند.

وی ادامه داد: از ابتدای این حادثه همه مسئولان و ادارات و سازمان های اداری، انتظامی، نظامی، امدادی، مردمی و بهداشتی اعلام آمادگی و حضور داشته اند و گردان های بسیج به صورت منسجم و متحدالشکل با تمام امکانات و تجهیزات در حال جستجو و همکاری هستند.

بخشدار بردخون مشارکت گروه های مردمی را در این وضعیت جوی تحسین برانگیز دانست و با تقدیر از همه مردم و مسئولان، گفت: گروه های مردمی با هماهنگی تیم های امداد و نجات به صورت گسترده در حال جستجو در منطقه مورد نظر هستند و فرماندار شهرستان به صورت شبانه روز با هماهنگی ستاد بحران شهرستان و استان پیگیر موضوع هستند.

اخلاقی با اشاره به اینکه تا این لحظه یکی از مفقودان پیدا و به مراکز درمانی منتقل شد، ابراز داشت: مفقودان که دارای تلفن همراه بوده اند اما به دلیل استفاده زیاد از آن در ساعات اولیه اکنون امکان ارتباط وجود نداشت و تلفن آنان در دسترس نبود.

وی خاطرنشان کرد: در این دو روز همه ادارات و ارگان های شهرستان و بخش و حتی استان پیگیر موضوع بوده اند و بویژه فرماندار شهرستان، هلال احمر، نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی همکاری بسیار نزدیکی داشته‌اند که امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران به زودی خبرهای مسرت بخشی را بشنویم و سرنوشت مفقود دیگر نیز مشخص شود.

[کد خبر:AJ25045]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب