آینه جم: سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با بیان اینکه تیم ما با ذخیره‌هایش به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود گفت: امکانات مناسب برای تمرین پارس جنوبی در جم فراهم شود.

به گزارش آینه جم: فراز کمالوند یکشنبه‌شب در نشست خبری پیش از پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اظهار داشت: در مسابقه فردا مقابل ذوب آهن اصفهان به هفت یا هشت بازیکن اصلی تیم استراحت خواهیم داد.

وی با بیان اینکه قصد شوخی نداریم و حتما به بازیکنان استراحت خواهیم داد، اضافه کرد: در لیگ ۳۰ هفته مسابقه داریم و باید از همه نفرات خودمان استفاده کنیم و در طول فصل به همه بازیکنان نیاز پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با اشاره به اینکه از داشته‌هایمان در هر دو جام استفاده می‌کنیم، بیان کرد: گرمای هوا در چند روز اخیر در جم بی‌سابقه بوده و بازیکنان ما واقعا خسته هستند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت نیاز به استراحت داریم، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در نشست آنالیز هم از گرمای هوا گلایه داشتند. این شرایط برای تیم‌هایی که یک بازی می‌کنند و می‌روند چندان سخت نیست ولی برای ما هر روز تمرین می‌کنیم و بازی می‌کنیم سخت است.

کمالوند خواستار افزایش امکانات فوتبال در شهرستان جم شد و افزود: در صورتی که امکامات مورد نیاز برای ما در شهرستان جم فراهم شود ترجیح می‌دهیم همواره در جم باشیم و اینجا تمرین کنیم.

وی با بیان اینکه در زمین شماره یک ورزشگاه تختی جم نمی‌توانیم زیاد تمرین کنیم اضافه کرد: تمرین در زمین شماره دو این ورزشگاه هم سخت است و باید از هفت خوان رد شویم تا مجوز دهند.

[کد خبر:AJ29608]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب