مهاجم ایرانی که تیم ریو آوه مصمم است که فصل آینده را در کنار اژدهای پرتغال "پورتو" باشد؛ انتقالی که به نظر می رسد این هفته انجام شود.

به گزارش" اینه جم" روزنامه "آبولا" پرتغال نوشت مهدی طارمی تیم آینده اش را انتخاب کرده است. مهاجم ریوآوه می خواهد فصل آینده برای پورتو بازی کند مگر اینکه مذاکرات میان دو باشگاه ریوآوه و پورتو در آخرین دقایق بهم بخورد.
با این وجود انتظار می رود این انتقال در همین هفته نهایی شود. روزنامه "رکورد" در این ارتباط نوشت:" پورتو ده میلیون یورو برای جذب مهدی طارمی و نونو سانتوس همتیمی او در ریوآوه کنار گذاشته است که بسیار مورد توجه سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو هستند."


با این وجود به نظر می رسد جذب طارمی برای پورتو بدون رسیدن به تراز مالی مورد نظر یوفا امکان پذیر نباشد. در همین رابطه رسانه های پرتغالی گزارش داده اند که باشگاه پورتو در حال برنامه ریزی برای کنار گذاشته چهار بازیکن این تیم فابیو سیلوا، دیه گو لته، توماس استیوس و ویتور فریرا در بازار نقل و انتقالات هستند.


طارمی یکی از بهترین گلزنان و پدیده این فصل لیگ پرتغال بوده و در 37 بازی 21 گل برای ریوآوه به ثمر رسانده است. او طی روزهای گذشته با پیشنهادات جدیدی از فوتبال ترکیه هم مواجه شده است.


طارمی و نونوسانتوس تا الان در تمرینات تیم ریوآوه حضور پیدا نکرده اند. طارمی هنوز در ایران است و احتمالا در انتظار تصمیم گیری درباره تیم فصل آینده اش .

ت

[کد خبر:AJ33501]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب