اینه جم : فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ از احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ پس از ۱۰ سال خبر داد.

به گزارش آینه جم ، عباس غریبی در نشست با کارکنان بیمارستان خارگ اظهار کرد: با توجه به جایگاه ویژه و استراتژیک جزیره خارگ باید به دنبال تقویت سیستم بهداشت و درمان در این جزیره باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: در همین راستا به دنبال احیای مصوبه‌های فراموش شده رفتیم که یکی از مهمترین آنها اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ بود که با تلاش مسئولان استان و حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت این مهم اتفاق افتاد.

وی افزود: مراحل قانونی راه اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است و در تلاشیم بدون شتاب‌زدگی ناوگان این شرکت را به آمبولانس دریایی با استانداردهای روز و مورد تأیید سیستم بهداشت و درمان مجهز کنیم.

غریبی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این جزیره به‌عنوان شریان حیاتی صادرات نفت کشور در کنار مردم ساکن میزبان کارکنان شرکت‌های نفتی است که وجود بیمارستان صنعت نفت سبب ایجاد آرامش خاطر برای مردم بومی، کارکنان و خانواده‌های آنها بوده و دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است.

[کد خبر:AJ45437]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب