آینه جم:معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: مدیریت ورزش باید در اختیار نخبگان ورزش باشد تا بتوانند رشد سریع‌تری در این زمینه داشته باشند.

به گزارش آینه جم:، فتح‌الله حقیقی عصر سه‌شنبه در نشست سمن‌های استان بوشهر با معاون وزیر ورزش گفت: اعضای سمن‌ها افرادی خلاق و نخبه هستند که می‌توان در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات کشور از ایده و طرح‌های آنها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استاندار بوشهر اعتقاد بالایی به رفع مشکلات جامعه با کمک جوانان دارد و در این راستا از ۱۲ اتاق فکر در استان راه‌اندازی شده که سه اتاق فکر با موضوع جوانان است و توسط دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه اداره می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: تا پایان امسال سرانه فضای ورزشی استان بوشهر از میانگین کشوری نیز بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۷۵ زمین‌ مینی‌فوتبال به بهره‌برداری رسید و در دهه فجر امسال ۷۶ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت افتتاح خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه تشویق و حمایت از ورزشکاران موجب تلاش و موفقیت بیشتر آنها می‌شود، افزود: در این راستا امسال از قهرمانان مدال‌آور پنج سال گذشته که در عرصه ملی و فراملی باعث سرافرازی کشور و استان شده‌اند تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون استاندار بوشهر گفت: استاندار بوشهر جوان‌ترین استاندار کشور است و اکنون ۲۵ بخشدار و هفت مدیرکل جوان در استان بوشهر در حال فعالیت هستند.

[کد خبر:AJ9949]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب