آینه جم:روزنامه دیلی میل در گزارشی اعلام کرد یک طراح و پزشک انگلیسی با استفاده از داده هایی که از پژوهش بر روی اسکلت های باستانی قوم یهود در خاورمیانه به دست آورده، اقدام به بازسازی چهره حضرت مسیح(ع) نموده است. ریچارد نیو  با استفاده از اسکلت سه یهودی که در حفاری های شمال فلسطین به دست آورده بود اقدام به بازسازی چهره مسیح کرد. او با استفاده از انجیل نیز تلاش کرد رنگ مو و اندازه آن را حدس بزند.






hین روزنامه در ادامه می افزاید:"این هنرمند بازنشسته پزشکی با استفاده از شواهد موجود درباره مکان و زمان زندگی حضرت عیسی (ع) و با استفاده از تکنیک های هنری و شواهد موجود در انجیل تصویر چهره پیامبر مسیحیان را بازسازی کرده است". این روزنامه می افزاید:"پرتره بازسازی شده نشان می دهد که حضرت مسیح (ره) چهره ای برنزه داشته است. هم چنین موهای او مجعد و کوتاه و چشمانش به رنگ روشن بوده است".این روزنامه اشاره می کند که تصویر تازه می تواند چالشی عمده برای آن تصویر قدیمی  از حضرت مسیح (ره) باشد که به شکل یک مرد اروپایی سفید پوست در فیلم ها ساخته شده درباره شخصیت وی ترسیم شده بود.

[کد خبر:AJ10936]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # Piter 1398-08-17 18:13
خواهشا چرت نگو من این عکسو تو مجله دانستنیها دیدم که نوشته بود چهره یک مرد ساکن بابل(عراق امروزی) حالا تو الکی میگی روزنامه گفتی شاید هم روزنامه هم چرت گفته.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب