آینه جم:در اینجا 6 راهکار طبیعی برای شما آماده کرده‌ایم که با کمک آ‌ن‌ها می‌توانید در خانه دندان‌های خود را سفید و درخشان کنید.

سفید و درخشان کردن دندان ها در منزل

به گزارش آینه جم:دندان‌ها هنگام خندیدن بسیار مشخص هستند و دندان‌های زرد و تیره خنده افراد را نامطلوب می‌کنند و گاهی اوقات باعث احساس خجالت می‌شوند. تقریبا همه افراد دوست دارند دندان‌های سفید داشته باشند و افراد بسیاری حاضرند هزینه بسیار زیادی را صرف این کار کنند. اما راه‌حل سفید کردن دندان‌ها بدون هزینه زیاد در خانه خود شما وجود دارد.

مواد غذایی و میوه‌های زیر راه‌هایی خانگی برای سفید و براق کردن دندان‌ها هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بدون نیاز به دندان پزشک زیبایی خود را چندین برابر کنید:

1-پوست پرتقال: پوست پرتقال را جدا کرده و آن را روی دندان‌هایتان بمالید و تاثیرات آن را مشاهده کنید.

2-خانواده توت‌ها به خصوص توت فرنگی: این میوه علاوه بر خوش مزه بودن، لکه‌ها و پلاک‌های زرد موجود در دهان را از روی دندان‌های شما پاک می‌کند و یا حداقل آ‌ن‌ها را کاهش می‌دهد.

3-لیمو: لیمو ماهیتی اسیدی دارد و به همین دلیل می‌تواند لایه زرد رنگ روی دندان را از بین ببرد.

4-سیب: جویدن سیب مانند مسواک زدن دندان است و بسیار برای دندان مفید است. پس سعی کنید زیاد سیب بخورید.

5-نمک: تحقیقات حاکی از آن است که نمک می‌تواند در برطرف کردن لکه‌های زردرنگ موجود در دهان بسیار موثر باشد. می‌توانید به سادگی نمک را با جوش شیرین مخلوط کرده و آن را به‌ آرامی روی دندان‌هایتان بمالید.

6-برگ ریحان: علاوه بر اینکه برگ ریحان در پیشگیری از بیماری‌های پریودنتال بسیار مفید است، در برطرف کردن چرک دندان و لکه‌های زردرنگ آن بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان

[کد خبر:AJ11233]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب