به گزارش آینه جم:چرا صدف طاهریان از همکاری مستقیم با شبکه جم خودداری کرد و از اساس آن را تکذیب نمود؟

 

 «GEM TV»

امروزه نگاه بیمار اقتصادزایی به برنامه های تلویزیونی که عاری از فنون و محتوای غنی رسانه ای است، عده ای افراد سودجو را برآن داشته تا برای جذب منفعت بیشتر اقدام به تاسیس کانال های ماهواره ای متعدد نمایند.
 
در این میان امّا سهم شبکه های «بی محتوا و ضد فرهنگ ایرانی – اسلامی»  GEM TV  از دیگران بیشتر است. این روزها جذب مخاطب داخلی بیشتر در چنین شبکه هایی ابعاد گسترده تری را به خود گرفته است و مدیران این شبکه در تازه ترین سناریوی خود، قصد جذب بازیگران داخلی را دارند تا این بار هم شانس خود را برای جذب مخاطب داخلی و کسب درآمد بیشتر مورد ارزیابی قرار دهند.
 
بر همین اساس، رایزنی های متعدد با بعضی از کارگردانان و بازیگران مطرح تلویزیون ایران و پیشنهاد برای حضور در سریال های ساخت این شبکه ها از جمله اقدامات اخیر این شبکه هاست.
 
به دنبال این سیاست، چندی پیش فیسبوک رسمی گروه جم تی وی با انتشار بیانیه ای در ایام محرم الحرام، رسما از پیوستن صدف طاهریان به این شبکه خبر داد و در ادامه با حمایت از کشف حجاب این بازیگر و ترقیب دیگر زنان وطن به این عمل غیر اخلاقی، پیوستن این بازیگر جنجالی را  به شبکه جم تی وی تبریک گفت.

 
 شکست پروژه GEM TV در جذب بازیگران داخلی

 
درادامه این بیانیه، شبکه جم تحت مدیریت سعید کریمیان با گستاخی بیشرمانه به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین «علیه السلام» و توهین به باورها و احساسات مردم ایران نوشت: «این ابتکار عمل خانم طاهریان در روزهایی که مردم ایران به حزن و اندوه بی معنا مشغولند، خود نشان از شجاعت و آزاد اندیشی ایشان دارد.»
 
ناگفته نماند که صدف طاهریان پس از کشف حجاب و فرار از فرهنگ اصیل و غنی خود، در ابتدا هرچند قصد پیوستن به این شبکه را داشته است اما اینگونه به نظر می رسد که پس از اطلاع کافی از پساپرده کاری شبکه جم و ارتباطات گسترده مدیران این شبکه با سازمان های منفوری همچون مجاهدین خلق، از پیوستن به جم تی وی صرف نظر نموده و به طور ناگهانی در اینستاگرام رسمی خودهر گونه قرار داد و تصمیم مبنی بر پیوستن به شبکه جم را تکذیب کرده و اضافه نمود حتی مدیران این شبکه را اصلا نمی شناسد!

 شکست پروژه GEM TV در جذب بازیگران داخلی

بدین ترتیب پروژه جذب هنرمندان ایرانی اما اینبار در مورد صدف طاهریان نیز با شکست مواجه گردید و شبکه جم تی وی به سرعت اقدام به حذف پست قبلی خود نموده و در پستی مجدّد،هرگونه همکاری شبکه جم با صدف طاهریان را تکذیب کرد .

 شکست پروژه GEM TV در جذب بازیگران داخلی 

 
گفتنی است سعید کریمیان، مدیریت گروه تلویزیونی جم را بر عهده دارد و بنا بر افشاگری های مکرر اپوزیسیون لس آنجلسی، عضو سازمان منافقین بوده و حتی یکی از مسئولین رده بالای این سازمان تروریستی به حساب می آید.

 
 شکست پروژه GEM TV در جذب بازیگران داخلی

 
لازم به یادآوری است که چند سال پیش، شهرام همایون یکی از اعضای ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج از کشور در شبکه ماهواره ای خود، از عضویت مدیر شبکه جم در تشکیلات منافقین خبر داده و خطاب به سعید کریمیان مدیر شبکه جم گفت: «قضاوت من در این مورد نیست که جنابعالی ۳ سال در قرارگاه اشرف بودی و یا در تلویزیون مجاهدین خدمت می کردی ...... ایراد من به شما، عملکرد امروز توست و جنایاتی که در جامعه انجام دادی و اخلاق جامعه را از بین برده ای.»

جام نیوز

[کد خبر:AJ11503]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب