آینه جم:نخست وزیر کشوری مانند انگلیس که واقعا برنامه هایش پر است و زمانی ندارد، چطور اینگونه خوش تیپ و آراسته زمانی را به رئیس جمهور پیشین مالدیو و همسر جرج کلونی اختصاص می دهد.

دیدار همسر جرج کلونی با دیوید کامرون

به گزارش آینه جم:روزنامه انگلیسی دیلی میلی با تیتری به شدت کنایه آمیز، دیدار روز گذشته دیوید کامرون را زیر سوال برد و در مطلبی نوشت: نخست وزیر کشوری مانند انگلیس که واقعا وقت اضافه ای ندارد و برنامه هایش از پیش تنظیم شده است، چطور اینگونه خوش تیپ و آراسته زمانی را به رئیس جمهور پیشین مالدیو و همسر جرج کلونی اختصاص می دهد.


  زیبایی همسر جرج کلونی علت اصلی دیدار دیروز دیوید کامرون


دیلی میل در کنایه دیگری نوشت: اصلا این دیدار ربطی به زیبایی همسر جرج کلونی یعنی خانم "امل کلونی" ندارد. "امل کلونی" وکیل بین المللی حقوق بشر و همسر "جورج کلونی" بازیگر مشهور امریکایی با "محمد نشید"، رئیس جمهور پیشین مالدیو به دیدار نخست وزیر انگلیس رفت.

 زیبایی همسر جرج کلونی علت اصلی دیدار دیروز دیوید کامرون
 
"امل کلونی"وکیل بین المللی حقوق بشر و همسر"جورج کلونی"بازیگر مشهور امریکایی وکیل "محمد نشید"، رئیس جمهور پیشین مالدیو و رهبر مخالف این کشور است که در سال 2013 در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورد و چندی بعد بازداشت و به خاطر صدور دستور بازداشت قاضی ارشد به سیزده سال حبس محکوم شد. 


 زیبایی همسر جرج کلونی علت اصلی دیدار دیروز دیوید کامرون

 
هفته گذشته دولت مالدیو مجوز سفر درمانی "نشید" به انگلستان را صادر کرد. او دو روز قبل وارد لندن شد و مورد استقبال امل کلونی قرار گرفت. آنها روز گذشته با حضور در خانه شماره ۱۰ خیابان داونینگ یعنی دفتر نخست وزیری انگلستان با دیوید کامرون نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کردند.

جام

[کد خبر:AJ12364]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب