آینه جم:سرپرست تیم فوتبال لخویای قطر دست رسانه های سعودی در دروغ پردازی و انتشار اخبار کذب علیه ایران را رو کردند.

خودزنی عربستانی ها و قطری ها در قبال میزبانی ایران+مصاحبهبه گزارش آینه جم:چندی قبل در یکی از رسانه های سعودی مصاحبه ای از سرپرست تیم فوتبال لخویای قطر منتشر شد که در آن از قول عدنان العلی نوشته بودند که میزبانی خوب ایران در این بازی ساختگی بوده است و ایران باید از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا منع شود.

چند روز پس از این ماجرا سرپرست تیم فوتبال لخویای قطر با ارسال نامه ای از میزبانی ایران در دیدار رو در روی این دو تیم در اصفهان تقدیر و تشکر کرد تا به نوعی دست رسانه سعودی را رو کند و نشان دهد این مصاحبه تخیلی بوده است .

آذری : مصاحبه سرپرست لخویا دروغ بود / رسانه سعودی شیطنت کرد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: سرپرست باشگاه لخویا هیچ مصاحبه ای درباره میزبانی ما نکرده و آن مصاحبه به صورت کذب از رسانه های عربستانی منتشر شده است.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه تشکر سران لخویا از میزبانی نماینده کشورمان در آسیا اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن، میزبانی خوب و جوانمردانه ای از کاروان تیم فوتبال لخویا داشت و مطمئن هستم این میزبانی می تواند رای مثبتی برای 3 نماینده کشورمان درباره میزبانی از حریفان عربستانی در کشورمان باشد.

وی درباره مصاحبه سرپرست لخویا مبنی بر ساختگی بودن میزبانی ذوب آهن بیان کرد:طبق اعلام مسئولان باشگاه قطری به هیچ وجه این مصاحبه وجود ندارد و تنها شیطنت رسانه عربستانی بوده است تا میزبانی خوب ایرانیان را ضعیف جلوه دهد ، باشگاه لخویا ساعتی قبل نامه تشکر آمیز خود را برای ما ارسال کرد تا به تمامی فرغکنی سعودی ها پایان دهد.

آذری افزود: امیدوارم AFC حق میزبانی ایران را رعایت کند و با نامه تشکر آمیزی که از سوی سران قطری برای میزبانی خوب نماینده کشورمان به ایران ارسال شد، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرند حق میزبانی ایران را حفظ کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان درخصوص اینکه اگر قرار باشد کشور ثالثی را برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کنند کدام کشور خواهد بود گفت: این موضوع بستگی دارد، اما اولین بازی ما با النصر عربستان، دوم اردیبهشت‌ برگزار خواهد شد که ما ترجیح می‌دهیم در تاجیکستان بازی کنیم و اگر چنین تصمیمی قطعی شود این کشور را به عنوان میزبان اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

[کد خبر:AJ13724]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب