آینه جم:دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در کانال تلگرامی خود عکس به همراه متنی زیبا منتشر کرد.

تبریک ویژه وزیر بهداشت به مناسبت روز مادر

به گزارش آینه جم:دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر را به همه بانوان سرزمین تبریک گفت و در کانال تلگرامی خود با انتشار عکس به همراه متنی زیبا ، از مادر بزرگوار خود تقدیر کرده است.

تبریک ویژه  روز مادر وزیر بهداشت به مادرش

 سالها و دهه ها نیز كه بيايند و بروند؛ آغوش گرم مادر و دستان پر مهرش؛ بهشت زمين است.هر بار صدای مادر، اين آرام جان را می شنوم؛ و هر گاه دلم پر می زند تا، ولو برای چند ساعت خودم را به مشهد برسانم و به محضرشان برسم؛ زبانم از شكر پروردگار قاصر می شود.


نود و دومين بهار عمرش را آغاز می كند، بحمدلله روی پاهای خودش راه می رود و تمام كارهايش را، شخصا انجام می دهد. با وجود سالها رحلت همسر و شهادت فرزند رعنايش، به لطف عمری انس با قرآن و كلام خدا، همچنان حافظه ای بی نظير برايمان ارمغان دارد؛ و صندوقچه ای ناب از اسرار و خاطرات زلال كودكی و البته نصايح مادرانه و بی بديل.

امروز سالروز تولد بانوی آب و آيينه، حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر است. همه کارها را کنار گذاشتم و نهار را میهمان سفره مادر بودم. اين روز بزرگ را به همه مادران و بانوان سرزمينم، به ويژه مادران صبور و فداكار شهدا و البته مادر عزيزم، تبريك گفته و برای يكايك آنها آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم.

خداوند، روح همه مادران آسمانی را نيز غريق رحمت كند. به جوانان عزیز هم توصیه می کنم، قدردان نعمت پدر و مادر باشند. نعمتی که جایگزین ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان

[کد خبر:AJ14322]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب