آینه جم: مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی بعدازظهر سه شنبه 21 اردیبهشت در سالن کانون امام خمینی (ره) برازجان برگزار شد.

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی

به گزارش آینه جم، فرماندار دشتستان در این مراسم ضمن تبریک فارغ التحصیلی و آرزوی موفقیت برای دانشجویان گفت: موضوع مهمی که مراکز آموزش خصوصی باید در نظر داشته باشند پاسخگویی به نیازهای افراد است. ما باید از آموزش های تئوری به سمت آموزش های عملی برویم.


وی در ادامه گفت: در اروپای غربی زمینه اشتغال فارغ التحصیلان بر اساس آمایش و برنامه ریزی قبلی آماده شده است چون آنها میدانند چه میخوانند و قرار است کجا مشغول بشوند و به واسطه ی این اشتغال چه نقشی در جامعه خواهند داشت.
ارسلان زارع ضمن اظهار رضایت از عملکرد مراکز آموزش عالی و دانشگاه های آزاد گفت: دانشجویان امروز خودشان را فارغ التحصیل ندانند چون زمینه تحصیل آنان در مقاطع بالاتر فراهم میباشد.
رییس دانشگاه علمی کاربردی نیز ضمن تبریک به مناسبت فارغ التحصیلی دانشجویان گفت: تک تک دانشجویان و فارغ التحصیلان باید در جامعه کارآفرین باشند، همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: بهترین مردم سودمندترین آنها است. همه ما نسبت به جامعه خود، شهداء و پدر و مادرانمان دینی داریم که این دین باید ادا بشود.
حیدرپور در ادامه گفت: دانشگاه علمی کاربردی تقاضا محور و شغل محور است و بنابر نیاز افراد خدمات آموزشی خود را ارائه میدهد.


وی گفت: شما در دانشگاه نه تنها آموزش میبینید بلکه برای ورود به جامعه حرفه یاد میگیرید. شما باید همیشه دانشجو باشید و در حال یادگیری. مراسم امروز آغازی برای همه آغازهای شما است.
سپس گروه موسیقی شباهنگ به اجرای موسیقی پرداخت. گروه تواشیح طه از امور فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی به سرپرستی سید عباس حسینی نیز به اجرای تواشیح پرداخت.
پس از آن نیز مراسم اهدای لوح تقدیر به اساتید و مسئولین دانشگاه انجام شد.
در پایان نیز دانشجویان رشته مددکاری سرود ملی مددکاری را اجرا کرده و سپس با حضور در روی سن سوگندنامه پایان تحصیل را خواندند.
















اتحاد خبر

[کد خبر:AJ15586]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب