اعترافات الهام عرب

به گزارش آینه جم: المیرا شریفی مقدم گوینده اخبار شبکه خبر با انتشار تصویری از مدلی که در برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما نیز به عنوان مهمان حضور داشت در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

از دهها، آتلیه، آرایشگاه و مزون، افرادی دستگیر شدند. یکی از این مدل‌ها در فضای مجازی، «الهام» بود که به تشریح این شبکه مافیایی در کشور پرداخت.

خانم الهام تاکید کرد: ورود به این شبکه ممکنه با اراده شخص باشه، اما خروج از آن، در دست خود فرد نیست. علت اصلی ورود، دیده شدن و درآمد مالی است. درآمدها متفاوت است و بطور میانگین ماهی ده میلیون تومان درآمد داشتم.

 اعترافات مدل زنی که در برنامه ماه عسل خبرساز

اعترافات الهام عرب

"الهام" گفت: اولین بار به وسیله خانمی آرایشگر وارد این کار شدم و بعد با آرایشگران و عکاسان دیگر این کار تکرار شد و رواج پیدا کرد، حالا هزاران عکس از من به عنوان مدل در فضای مجازی وجود دارد در حالی که از انتشار آنها پشیمانم و راهی برای بازگرداندن آنها وجود ندارد، عکاسها و آرایشگرها برای تبلیغات، از مدل استفاده می کنند و تصویر آن را روی صفحات خود میگذارند، یک مدل پانصد هزار تومان برای یک عکس از آرایشگر میگیرد، آن آرایشگر یا عکاس صدها میلیون تومان درآمد از طریق آن عکس کسب میکند، هرچه این عکسها در اینستاگرام بیشتر لایک بخورد، ارزش مادی آن و شخص مدل هم بیشتر می شود.

او اضافه کرد: اغلب این عکاس ها آتلیه یا دفتر ندارند و فقط از طریق شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام تبلیغات و فعالیت می کنند و مشتری و مدل جذب میکنند.

فارس

[کد خبر:AJ15589]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب