آینه جم: پسری ادعا می کند، چون دختر مورد علاقه اش از سوی برادر خود مورد تجاوز قرار گرفته بود او را کشته است.

قتل برادر دختر مورد علاقه

قتل برادر دختر مورد علاقه

به گزارش آینه جم، احمدرضا 23ساله نیمه شب پنجم بهمن 92 با همدستی دختر مورد علاقه اش به نام فرشته  برادر او به نام امیرخسرو را به یک خیابان  خلوت در شهرک امید کشانده و او را با نانچیکو کشت.این پسر پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. در حالی که حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده و به مرحله استیذان رسیده بود وکلای این پسر درخواست اعاده دادرسی را مطرح کردند.
این درخواست که مبنی بر ادعای مهدورالدم بودن قربانی مطرح شده بود از سوی دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد.
 در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد سپس پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای احمدرضا حکم قصاص خواستند.
مادر  قربانی در حالی که اشک می ریخت گفت: احمدرضا و دخترم اینترنتی با هم آشنا شده بودند و احمدرضا به خانه ما رفت و آمد داشت.آنها می خواستند با هم ازدواج کنند اما پسرم مخالف این ازدواج بود.به همین خاطر هم احمدرضا کینه پسرمان را به دل گرفت و او را کشت. حالا هم با حرف هایش می خواهد آبرویمان را ببرد.
سپس  احمدرضا  پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: من و فرشته هشت ماه قبل از این ماجرا ، از طریق اینترنت با هم آشنا شدیم. من به او علاقمند شده بودم و قصد ازدواج داشتم که فرشته رازی را برایم برملا کرد. او گفت وقتی که نوجوان بوده برادرش او را آزار داده است. او می گفت کینه برادرش را به دل گرفته و دیگر نمی تواند کنار او زندگی کند.به همین خاطر من دراین باره تحقیق و پرس و جو کردم و فهمیدم برادر فرشته مهدورالدم است و  کشتن چنین آدمی جایز است. به همین خاطر با او قرار گذاشتم در ماشین او را با  نانچیکو خفه کردم و جنازه اش را داخل جوی آب انداختم .
سپس فرشته که آزاد است در حالی که اشک می ریخت روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: چون برادرم مخالف ازدواج من و احمدرضا بود او را کشت. او به دروغ ماجرای آزار من از سوی برادرم را مطرح کرده تا از قصاص رهایی یابد.
بنابه این گزارش:در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

رکنا

[کد خبر:AJ15973]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب