آینه جم: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*****
به گزارش آینه جم: درود بی پایان خدمت شما عزیزانِ دوست داشتنی و همراهان همیشگی مجله اینترنتی برترین ها. خوشحالم که دوباره در خدمتتان هستم و امیدوارم غیبت این حقیر در شماره قبلی را به بزرگی خودتان ببخشید. جای دارد از همکاران عزیزم که در شماره گذشته جورِ عدمِ حضور مرا کشیدند، تشکر کنم. این عدم حضور یک دلیل موجه داشت و آن هم یک افتتاحیه مهم بود، افتتاحیه یک معدن شن و ماسه به نشانیِ کلیه ی چپم که با حضور عوامل و دست اندر کارانِ صنعت و معدن کشور در یکی از بیمارستان های پایتخت افتتاح شد و در حال حاضر که در حال روده درازی برای شما هستم، این معدن فعال است و معدنچیان در حال بهره برداری از آن می باشند و انشاالله قرار است فاز دومش را در کلیه راستم افتتاح کنم تا در استخراج شن و ماسه به خودکفایی برسیم.
ترلان پروانه این عکس را گذاشته و نوشته که عزیزان گریمور در حال اندازه گیری سرش هستند. ضمن آشنایی با جدید ترین متد و ابزار اندازه گیریِ محیطی (نایلون فریزر)، از ترلان می خواهیم که خجالت را کنار بگذارد و الکی هر چیزی را به گریم و کار ربط ندهد. خیلی شیک بگوید که دارم هایلایتِ یخی می کنم، ما هم می گوییم که مبارک است و والسلام!

[کد خبر:AJ17321]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب