اصفهان- با توجه به اینکه ورود هواداران تیم سپاهان با پیراهن زردرنگ به ورزشگاه فولادشهر رایگان اعلام شده همه هواداران تیم اصفهانی با لباس زرد رنگ وارد ورزشگاه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای ورود تماشاگران تیم سپاهان به این ورزشگاه از ساعت ۱۶ امروز با هماهنگی‌های صورت گرفته باز شد.

در حال حاضر حدود ۳۵۰۰ تماشاگر هزار هوادار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان استقرار یافته‌اند و تماشاگران زیادی در حال ورود به ورزشگاه هستند.

تجمع تماشاگران در محل‌های ورودی ورزشگاه فولادشهر همچنان ادامه دارد و هواداران تیم اصفهانی در صف‌های ورودی خواهان ورود به ورزشگاه هستند.

با توجه به اینکه ورود هواداران تیم سپاهان با پیراهن زردرنگ به ورزشگاه فولادشهر رایگان اعلام شده همه هواداران تیم اصفهانی با لباس زرد رنگ وارد ورزشگاه شده‌اند.

برخی هواداران سپاهان خودروها و موتورسیکلت‌های خود را با گل‌ها و رنگ زرد تزئین کرده‌اند و به نشانه پنجمین قهرمانی تیم اصفهانی، عدد ۵ را روی آن نقش بسته‌اند.

بر خلاف اینکه به نظر می‌رسید بازی تیم‌های سرخابی از اسکوربورد ورزشگاه پخش شود، این اسکوربورد، شهرآورد تیم‌های استقلال و پرسپولیس را پخش نمی‌کند.

با هماهنگی‌های صورت گرفته ۷ دوربین مستقر در ورزشگاه فولادشهر پوشش تصویری این دیدار را بر عهده دارند و دوربین هلی‌کم نیز برای پوشش هوایی این بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان استقرار یافته است.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای البرز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

تیم سپاهان در صورت پیروزی مقابل سایپا و همچنین تساوی تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی، می‌تواند به پنجمین قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند.

[کد خبر:AJ1763]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب