مشهد- نفرات برتر دومین رقابت های دوچرخه سواری با عنوان جام چشمه سبز گلمکان که صبح امروز با حضور ۱۲۰ ورزشکار از سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار شد طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین رقابت های دوچرخه سواری در رشته کراس کانتری که صبح امروز با حضور ۱۲۰ دوچرخه سوار در شهر گلمکان از توابع شهرستان چناران در استان خراسان رضوی برگزار شد فرزاد خدایاری از استان کردستان موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

در دومین رقابت های دوچرخه سواری گلمکان ورزشکاران شرکت کننده مسیر ۲۴ کیلومتری روستای «نوزاد» تا «گلمکان» را رکاب زدند که در این رقابت ها  فرزاد خدایاری از شهرستان بیجار کردستان به مقام نخست و شاهین همای اقدم و پرویز مردانی هر دو از استان آذربایجان شرقی مقام های دوم و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رقابت ها همچنین نیما پاشایی و ناصر پورهاشمی از آذربایجان شرقی به مقام های چهارم و پنجم دست یافتند.

در دومین رقابت های دوچرخه سواری جام چشمه سبز گلمکان که با حضور ۵۰ دوچرخه سوار خراسانی  و تعداد ۷۰ رکابزن برگزیده کشور برگزار شد هادی تیفوری، حسن مکرم و علی نامور از خراسان رضوی در در رده دهم، شانزدهم و هجدهم قرار گرفتند.

[کد خبر:AJ1765]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب