دبیر فدراسیون دوومیدانی می گوید سرپرست جدید فدراسیون گزینه مورد نظر خودش را برای پست دبیری انتخاب کرد و نیازی به استعفای من نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی چند روز بعد از حکم سرپرستی خود دبیر این فدراسیون را هم تغییر داد. حسین رشیدیان که پس از استعفای داوری جایگاه متزلزلی در فدراسیون دوومیدانی داشت بدون استعفا کنار گذاشته شد تا احسان مهاجرشجاعی جایش را بگیرد.

مهاجرشجاعی که در ابتدا به عنوان مشاور اجرایی فدراسیون انتخاب شده بود ، دو روز بعد حکم دبیری را هم گرفت. وی دونده اسبق ۸۰۰ متر و ۴x۴۰۰، سابقه کسب مدال برنز بازی های آسیایی ۲۰۰۶، نقره ۲۰۰۸ داخل سالن آسیا، نقره ۲۰۰۷ بازی های داخل سالن آسیا، برنز ۲۰۱۱ قهرمانی آسیا، برنز ۲۰۰۲ جوانان آسیا را در کارنامه خود دارد.

حسین رشیدیان دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با مهر با اشاره به انتخاب مهاجرشجاعی به عنوان دبیر فدراسیون اظهار کرد: دو راه برای پایان همکاری من با فدراسیون وجود داشت یا استعفای من و یا انتخاب فرد دیگر به عنوان سرپرست دبیری. سرپرست فدراسیون می تواند هر که را می خواهد به عنوان دبیر انتخاب کند و طباطبایی نیز فرد مورد نظرش را انتخاب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سمت خود استعفا داده است یا نه گفت: خیر نیازی به استعفای من نبود. همکاری من با فدراسیون می توانست ادامه داشته باشد ولی فرد جدیدی برای دبیری انتخاب شد.

دبیر سابق فدراسیون در خصوص فعالیت خود پس از جدایی از دوومیدانی اظهار کرد: مخالفتی با تصمیم فعلی ندارم. از فدراسیون بیرون آمدم و به دنبال کار کارشناسی خودم می روم. دلم برای دوومیدانی تنگ می شود. طی این سه سال با ورزشکاران زیادی در ارتباط بودم و هرجا که باشم به فکر و یاد دوومیدانی خواهم بود.

[کد خبر:AJ1851]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب