آینه جم: «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر امرکیا که برنده رقابت شده است در اولین سخنرانی خود به عنوان رییس جمهوری منتخب با دو رسانه امریکایی گفت و گو کرده است.

اولین مصاحبه ترامپ با رسانه ها به همراه نوه اش

به گزارش آینه جم:«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر امرکیا که برنده رقابت شده است در اولین سخنرانی خود به عنوان رییس جمهوری منتخب با دو رسانه امریکایی گفت و گو کرده است.

 اولین مصاحبه ترامپ با رسانه ها به همراه نوه اش

-مصاحه او با روزنامه «وال استریت ژورنال» و با مجری برنامه تلویزیونی ۶۰ دقیقه انجام شده است. او  نشان داد که علیرغم تهدیداتش در مبارزات انتخاباتی در این باره که در صورت پیروزی در انتخابات پرونده های مرتبط با جرایم کلینتون به خصوص موضوع ایمیل ها را به جریان خواهد انداخت در موضعی نرم تر از گذشته از هیلاری به عنوان رقیبی باهوش یاد کرد و از او به دلیل پذیرش شکست انتخاباتی و تبریک و تماس تلفنی با خودش قدردانی کرد.

 اولین مصاحبه ترامپ با رسانه ها به همراه نوه اش


 این در حالیست که پیش تر ترامپ خواستار رسیدگی قضایی به اتهامات متوجه کلینتون و هما عابدین دستیار ارشد او به اتهام نقض اصول امنیتی ملی امریکا شده بود. او در مصاحبه با وال استریت ژورنال گفته است که اکنون اولویتش موضوع بهداشت، اشتغال، کنترل مرزی و اصلاحات مالیاتی است. . پس از این مصاحبه ترامپ با دونالد ترامپ سوم نوه اش عکس انداخت.

 

[کد خبر:AJ19090]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب