آینه جم:- در روز چهارم ثبت‌نام ریاست جمهوری علیرغم اینکه چهره های سیاسی انگشت شماری اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، افراد ناشناس با تجمع در وزارت کشور اشتیاق بیشتری برای ثبت نام دارند.

به گزارش آینه جم: صدیقه باقری یکی از کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: جدی ترین رقیبم همسرم است. کابینه ام را نچیندم. ارزیابی هم نسبت به آرایم ندارم. اما تولید کننده هستم و برای رونق تولید نام نویسی کردم.

بانوی دیگری که با گریه خودش را به وزارت کشور رسانده بود، به خبرنگاران گفت: آمده ام صدایم را به گوش مسئولین برسانم، حتی اجاره خانه ام عقب افتاده!

بهروز خیری روحانی ۳۶ ساله‌ای است که می‌گوید کارشناس ارشد روانشناسی است. او با حضور در ستاد انتخابات کشور گفت که شرکت در انتخابات به معنای این نیست که لزوما کاندیدای انتخابات شویم. اما برخی که از سوی رهبری منع شدند، به اسم اینکه رهبری تاکید کرده همه باید در انتخابات شرکت کنیم، ثبت‌نام کردند.

او با این حال تاکید دارد که خودش باید ثبت‌نام کند چراکه نهی رهبری شامل حال او نیست.

این روحانی لرستانی هم که برای ثبت نام به وزارت کشور آمده بود، حضورش را در اعتراض به کاندیداتوری احمدی نژاد عنوان کرد.

در ادامه رضا شریف بازیگر عضو انجمن بازیگران سینما و تلویزیون هم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. او  قصد دارد ازدواج را برای جوانان آزاد کند و همچنین یارانه‌ها را دو برابر کند.

۴تن از سهامداران شرکت کنتورسازی نیز ثبت نام کردند. وحید جاوید یکی از این سهامداران گفت که شرکت کنتورسازی مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان معامله و خرید و فروش سهام داشته اما در عمل هیچ کاری صورت نگرفته است. این درحالی است که برای هر سهم مبلغ ۲۵۰۰ تومان سود درنظرگرفته بودند و چیزی به سهامداران نرسیده است.

او گفت: ماه هاست که به دنبال حق و حقوق خود به هر جایی مراجعه کرده و شکایت کرده ایم. اما همچنان مشکلات مان حل نشده است.

جاوید ادامه داد: ما چهارنفر به نمایندگی از ۱۱ هزار سهامدار شرکت کنتورسازی ایران و در اعتراض به وضعیت خود قصد ثبت نام نمادین داشتیم و تصمیم داریم به نفع هدفمان و به این منظور که اثبات کنیم هدفمان احیانا شهرت یا خدایی ناکرده استهزاء انتخابات نیست، انصراف خواهیم داد.

[کد خبر:AJ21216]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب