مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۹۰ درصد نقاط روستایی شهرستان جم از گاز طبیعی برخوردارند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس حسینی عصر سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های گازرسانی شهرستان جم اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه گازرسانی در استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا طرح‌های بسیار مهمی اجرا شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان جم نیز طرح‌های بسیار خوبی صورت گرفته است و با گازرسانی به سه شهر این شهرستان، همه مناطق شهری شهرستان جم از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای طرح‌های گازرسانی به ۵۱ روستای شهرستان جم اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد جمعیت روستایی شهرستان جم از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

نصب بیش از ۱۱ هزار انشعاب گاز در شهرستان جم

وی از نصب بیش از ۱۱ هزار انشعاب گاز در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: برای گازرسانی به شهرستان جم بیش از ۱۵۵ کیلیومتر شبکه در شهرها و ۲۳۶ کیلیومتر شبکه گازرسانی در سطح روستاهای شهرستان اجرا شده است.

حسینی ادامه داد: در سطح روستاهای شهرستان جم بیش از هفت هزار و ۴۰۰ خانوار از گاز طبیعی برخوردار هستند و در سطح شهرهای این شهرستان نیز شش هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: گازرسانی به دیگر روستاهای شهرستان جم را نیز در دستور کار داریم و طرح‌های خوبی در این زمینه در دست اجرا است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این مهم باشیم.

[کد خبر:AJ4252]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب