آینه جم؛ در نشست فرماندار جم با عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز که با حضور حجت الاسلام احمدی نماینده مردم منطقه در مجلس و علمداری شهردار جم بود برخی مسائل شهرستان از جمله جاده جم به ریز مورد بررسی قرار گرفت.

 

 حجت الاسلام موسی احمدی:پیگیر اجرایی شدن دستور وزیر نفت جهت اجرایی شدن پروژه راه جم به ریز هستم

نماینده دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس در گفتگو با با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: در نشستی با عراقی معاون وزیر نفت موضوع جاده جم به ریز، اشتغال نیروهای بومی در فرصت های اشتغال منطقه و مسائل دیگر شهرستان مورد بررسی قرار دادیم.

حجت الاسلام احمدی افزود: در این نشست که فرماندار شهرستان جم و شهردار جم نیز حضور داشتند خواستار اجرایی شدن سریعتر پروژه راه جم به ریز شدم و عراقی قول داد کارگروهی برای تسریع در اجرای پروژه تشکیل شود.

احمدی در پایان گفت:با توجه به تدوین و بررسی بودجه سال 94 در این ایام، حضور فرمانداران و مسئولان دیگر حوزه انتخابیه برای رایزنی با مسئولان ارشد وزارتخانه ها می تواند منجر به نتایج خوبی شود و به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه آماده هستم  همگام با مسئولان برای رفع مشکلات تلاش کنم.

فرماندار جم:پیگیری ها تاحصول نتایج خوب ادامه دارد.

عبدالله نادری در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: در جلسه اخیر با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز موضوع جاده جم به ریز و همچنین سد باغان با مشارکت وزارت نفت بحث شد.

نادری با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات است افزود: این جلسات تا حصول نتایج خوب و تسریع در اجرا پروژه ها ادامه خواهد داشت.

 

 

 

[کد خبر:AJ4253]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب