مدیر آموزش وپروش شهرستان جم با اشاره به کمبود 40 فضای آموزش در شهرستان جم، گفت: معاون وزیر وعده ساخت سه مدرسه در شهرستان جم داده است.

 

 آینه جم؛ سیدعلیرضا سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان جم از لحاظ فضای آموزشی کمبود جدی دارد و طبق آمار باید 40 فضای آموزشی در شهرستان ایجاد شود.

سجادی افزود: 20 فضای آموزشی در شهرستان جم تخریبی و 20 آموزشگاه فاقد فضای آموزشی است که کلاس ها به صورت شیفتی در مدارس دیگر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های کار ی ما ایجاد فضاهای آموزشی است که رایزنی‌هایی با شرکت‌های پتروشیمی منطقه، منطقه ویژه پارس جنوبی و نماینده مردم در مجلس در این زمینه داشته ام.

سجادی ادامه داد: اخیرا همراه فرماندار پرتلاش شهرستان با هماهنگی و عنایت حجت‌الاسلام احمدی نماینده محترم مردم در مجلس، نشستی با رئیسی معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در تهران داشتیم.

عضو شورای اداری شهرستان جم افزود: در این نشست که شهردار جم و رئیس شورای اسلامی شهر جم نیز حضور داشتند، حجت الاسلام احمدی نماینده مردم در مجلس تلاش های قابل تقدیری داشت و معاون وزیر قول داد که همکاری های لازم برای ایجاد سه فضای آموزشی اولویت دار در شهرستان انجام دهد.

سجادی با بیان اینکه پیگیر عملیاتی شدن این وعده معاون وزیر آموزش وپرورش هستیم، خاطرنشان ساخت: دو مدرسه شهید یمینی انارستان و علامه دهخدا محله قلعه کهنه و مالچه جم با استفاده از اعتبارات استانی و تبصره 22 سال 93 در برنامه ساخت قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم با تشکر از شهردار جم و رئیس شورای شهر جم برای همکاری در اهدای زمین، اظهار داشت: مدرسه نیمه تمام روستای حرمیک بخش ریز که 40درصد پبشرفت فیزیکی داشته، توسط موسسه فرهنگی و آموزشی قلم چی تکمیل می شود.

سیدعلیرضا سجادی با بیان اینکه مدرسه شهید قنبری روستای سرچشمه در دهه فجر افتتاح می شود، بیان داشت: شرکت پتروشیمی پردیس برای تامین اعتبار ساخت یک مدرسه در شهرستان قول داده است و پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری فرماندار، سه مدرسه کانکسی در شهرستان جم جمع آوری و با اعتبارات منطقه ویژه پارس جنوبی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته می شود.

سجادی در بخش دیگر گفتگو  یکی دیگر از برنامه های خود را تشویق خیرین برای اهدا زمین عنوان کرد و اظهار داشت: اخیرا نیز یکی از خیران جمی، زمینی با مساحت دو هزار متر مربع به ارزش بیش از 10میلیارد ریال به آموزش و پرورش شهرستان اهدا کرده است.

این عضو شورای اداری شهرستان جم در پایان گفت: هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین مدیریت آموزش وپرورش شهرستان؛ فرماندار پرتلاش و نماینده محترم مردم در مجلس برقرار شده است امیدواریم با محقق شدن وعده ها و دستورات فوق، شاهد برطرف شدن بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان جم باشیم.

 

 

[کد خبر:AJ4256]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب