مدیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از دوقلوی 11 ساله جمی قهرمان مسابقات کاراته کشوری گفت؛ رسالت آموزش و پرورش شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان در تمامی عرصه هاست.

 

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم؛ شاید کمتر کسی یزدان و شایان بهرام پور دوقلوی افتخار آفرین جمی را می شناسد که با  حمایت والدین و پشتکار مثال زدنی توانسته اند کلکسیونی از افتخارات استانی و کشوری در کارنامه خود ثبت کنند.

 این دو قلوی قهرمان کلاس چهارم دبستان شاهد شهید علمداری شهرستان جم و ساکن روستای محمدی آباد هستند که در خانواده ای از طبقه متوسط جامعه زندگی می کنند

یزدان 11 ساله عناوین متعددی در سطح استان و کشور دارد که آخرین آنها مدال خوشرنگ طلای مسابقات قهرماني کشور درلرستان می باشد

شایان بهرام پور نیز در کارنامه پر افتخار خود چندین عنوان قهرمانی استانی و کشوری دارد.

 

 رسالت آموزش و پرورش شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان در تمامی عرصه ها ست

 

سید علیرضا سجادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، توکل به خدا، تلاش و کار و نقش خانواده را چند عامل مهم موفقیت فرزندان دانست.

 

سجادی افزود؛ جامعه امروزی به دانش آموزان ورزشکاری افتخار می کند که در عرصه ورزش برای خود، خانواده، مدرسه، منطقه و استان افتخار آفریدند.

 

ایشان خاطرنشان کرد: یکی از رسالتهای اصلی آموزش و پرورش شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان در تمامی عرصه ها به خصوص ورزش است که در این راستا این مدیریت برنامه هایی را برای دانش آموزان برگزار و زمینه شرکت و حضور آنها را در مسابقات مختلف استانی و کشوری فراهم می نماید

احترام به والدین و پشتکار رمز موفقیت فرزندان

پدر این دو قهرمان که از نیروهای شاغل در پتروشیمی عسلویه است، رمز موفقیت فرزندانش را حرف شنوی و احترام به والدین، نظم و انضباط در کارها و پشتکار آنها می داند.

ممتاز درسی و اخلاقی

محمد بابایی مدیر دبستان شاهد شهید علمداری ضمن تمجید از عملکرد این دو قهرمان گفت؛ شایان و یزدان علاوه بر اینکه دو قهرمان ورزشی هستند در زمینه درسی و اخلاقی نیز جزو ممتازین این دبستان محسوب می شوند.

 تلاش و پشتکار این دو قهرمان ستودنی است

 حبیب خطیب مربی جوان و با اخلاق کاراته شهرستان، رغبت، پشتکار، تلاش و فعالیت وصف ناپذیر این دو قلوی قهرمان را از عوامل موثر در موفقیت آنان دانست.

وی اضافه کرد؛ شایان و یزدان از سن 4 سالگی فعالیت های ورزشی خود را آغاز کرده اند و طی هفت سال گذشته افتخارات در خور تحسینی برای خود، خانواده، باشگاه و مردم شهرستان جم کسب کرده اند.

 

 

 

[کد خبر:AJ4260]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب