آینه جم؛ رئیس شورای اسلامی آبگرمک در پیامی از زحمات وتلاش های مدیران و کارکنان منطقه عملیاتی نار و کنگان در جهت خدمت به مردم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار آینه جم متن این پیام بدین شرح است:

مدیران وکارکنان پرتلاش منطقه عملیاتی نار وکنگان

اندیشه و تلاش خدمت گزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت. مردم فهیم و قدر شناس روستای آبگرمک چندی است که شاهد خدمات ارزشمند رییس محترم منطقه عملیاتی نار و کنگان، رییس و پرسنل محترم حراست منطقه عملیاتی نار و کنگان، رییس و پرسنل محترم و پرتلاش واحد ترابری و روابط عمومی شرکت زاگرس جنوبی واقع در منطقه عملیاتی نار و کنگان می باشند.

اگرچه در شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی، پیش بینی می شد بسیاری از پروژه های عمرانی متوقف گردند اما خداوند را شاکریم که با درایت، تدابیر و اقدامات شجاعانه فرماندار محترم، بخشدار گرانقدر و همراهی همه جانبه و قابل تحسین مسئولین و کارکنان شرکت مذکور شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی در سطح شهرستان بوده ایم.

درود بر اندیشه ها و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را به همراه داشته است.

شورای اسلامی و دهیاری روستای آبگرمک در نهایت امتنان ضمن تایید خدمات و تقدیر از زحمات شبانه روزی شما بزرگواران، با مسرت از خداوند سبحان برایتان سلامتی، موفقیت و استمرار خدمتگزاری به مردم شریف شهرستان جم را مسئلت دارم.

مصطفی نصیری

رئیس شورای اسلامی آبگرمک و عضو شورای اسلامی بخش مرکزی جم

تصاویر برخی خدمات :

[کد خبر:AJ4262]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # ح... 1394-11-01 10:46
آیااین کارا یک هزارم زیانهای وارده به باغهای روستاومنابع آب زیرزمینی ونابودی جنگلهاوغیره راجبران میکند؟
فضای سبزشرکت باآب روستا24ساعته آبیاری میشه ولی آب شرب مردم روستاسهمیه بندیه خیلی ازمردمم اصلاآب ندارن زمینای مردم گرفته شده بدون دریافت یه ریال خسارت .شرکت درمقابل این همه ضرروزیان چه خدمتی به این مردم کرده که لایق این همه تعظیم وتکریم شده.....؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب