آینه جم:رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس گفت: در جلسه اخیر این کمیته با مسئولان آموزش و پرورش، موضوع نیروهای پیش دبستانی، بودجه آموزش و پرورش و پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته بررسی شد.

به گزارش آینه جم:عطاءالله سلطانی صبور رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جلسه اخیر این کمیته با مسئولان آموزش و پرورش اظهار داشت: این جلسه در هفته قبل انجام شد و راجع به موضوع نیروهای پیش‌دبستانی بحث شد؛ زیرا عنوان شده است به صورت سلیقه‌ای آنها را جذب کرده‌اند و برخوردهای نامناسبی در بعضی نقاط با آنها شده است که این موضوع باعث اعتراض آنها و نیز نیروهای خرید خدمت و بهداشت مقابل مجلس شده بود.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش و مجموعه کارگزینی این وزارتخانه انجام شده و مقرر شد این موضوع بررسی شود و آنها گزارشی به مجلس ارائه کنند.

سلطانی‌صبور افزود: در این جلسه بحث بودجه آموزش و پرورش، پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که چند ماه پیش بازنشسته شدند اما هنوز پاداش خود را دریافت نکرده‌اند و نیز مشکلات حوزه انتخابی نمایندگان بررسی شد.

انتهای پیام/

 

[کد خبر:AJ9887]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب