آینه جم: نخستین مدرسه کسب و کار استان بوشهر در آئینی با حضور بیش از 400 نفر کارآموز در سمینار "فرمول فروش" با محوریت تولید محتوای حرفه‎ای و تبلیغات در سالن شهید آوینی بوشهر آغاز بکار کرد.

به گزارشآینه جم به نقل از روابط عمومی مدرسه کسب و کار استان بوشهر، مدرس این مدرسه در تشریح اهداف راه اندازی این مدرسه اظهار کرد: مدرسه کسب و کار فرصتی است تا با بهره‎گیری از اساتید توانمند هم استانی نسبت به آموزش جامعه هدف مدرسه در مقطع های مختلف سنی برگزار شود.

محمد رضا جنگی اضافه کرد: مدرسه کسب و کار در گام نخست با استقبالی چند صد نفری در عصر یک روز تعطیل مواجه شد که این استقبال جشمگیر بدون تردید رسالت دست اندرکاران مدرسه را سنگین تر کرده است.

وی ادامه داد: رویکرد نهایی این طرح توانمندسازی جامعه هدف با آموزش‌هایی کاربردی در حوزه مجازی و مدیریت موفق کسب و کارهای حوزه مختلف است که بدون شک آمار اشتغال بالایی با کمترین سرمایه‎گذاری ممکن فراهم می‌کند.

جنگی گفت: آغاز به کار مدرسه کسب و کار در گام اول با ارائه آموزش هایی در سه بخش مدیریت فروش، تولید محتوای حرفه ای،سیستم سازی در کسب و کار انجام شد.

وی افزود: در این کارگاه همچنین با همراهی عباسی مدیر فروشگاه مهرگان (عرضه کننده لوازم و تجهیزات تولید محتوا) کارگاه عملی نحوه استفاده از پرده سبز برای حاضران ارائه شد.

گفتنی در این کارگاه آموزشی محمد رضاجنگی در حوزه مدیریت فروش، زهرا میگلی در آموزش اصول تولید محتوا و بایدها و نبایدهای اینستاگرام و سلاله قنبری در معرفی نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا در طول سه ساعت آموزش های خود را برای کارآموزان ارائه کردند.

در طول این سمینار همچنین با طرح سوالاتی با محتوای آموزشی به برندگان جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

[کد خبر:AJ38347]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب