به گزارش آینه جم- پتروشیمی پردیس با پیوستن هوشمندانه به ترند جهانی استفاده از سبک انیمیشنهای استودیو جیبلی، نشان داد که چطور میتوان با نگاهی خلاقانه و همگام با فرهنگ روز، چهرهای تازه، انسانی و هنرمندانه از یک برند صنعتی ارائه داد.
این اقدام نهتنها کارکنان این شرکت را در قالبهایی رؤیایی و نوستالژیک به تصویر کشیده، بلکه با بهکارگیری زیباییهای بصری و احساسی سبک جیبلی، ارتباطی عمیقتر و صمیمیتر با مخاطبان خود برقرار کرده است.
در دنیایی که مرز بین صنعت و هنر هر روز باریکتر میشود، حرکت پتروشیمی پردیس گواهی است بر اهمیت توجه به روح زمانه و استفاده از ابزارهای نوین برای بازتعریف چهره سازمان.
فراتر از یک حرکت تبلیغاتی ساده، این اقدام پتروشیمی پردیس گامی است در جهت بهرهگیری هوشمندانه از فناوریهای نو، بهویژه هوش مصنوعی، برای دمیدن جان تازه به روایتهای سازمانی.
پرترههای سبک جیبلی، با آن همه ظرافت، احساس، رنگ و صمیمیت، پلی میان دنیای صنعتی و دنیای خیال ساختهاند و باعث شدهاند مخاطب با نگاهی تازه به چهرههای پشت پردهی صنعت بنگرد
این حرکت نه تنها باعث افزایش حس تعلق در میان کارکنان شده، بلکه تصویری الهامبخش از آیندهای انسانیتر در فضای کاری ترسیم کرده است؛ آیندهای که در آن، فناوری و هنر دوشادوش هم، به خلق تجربههایی دلنشین و بهیادماندنی کمک میکنند
.
