0000000000000I4A3796.jpg

آینه جم:فرماندار جم گفت: فاز اول جاده جم به ریز با حضور استاندار بوشهر در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی در نشست شورای اداری شهرستان جم ضمن تبریک دهه مبارکه فجر، فرجام برجام را پیروزی دیپلماسی عقلانیت محور دانست و گفت : فرجام برجام با دیپلماسی عقلانیت محور و درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری به بار نشست و امیدواریم که مشکلات اقتصادی نیز در سایه این موفقیت بزرگ حل شود.

وی دهه فجر را دهه عزت و سربلندی ملت ایران دانست و افزود: دهه فجر امسال باید با شکوه تر از گذشته برگزار شود و در این زمینه همه مدیران باید با حساسیت اقدام کنند.

نوروزی حضور مسئولان در میان مردم و ارائه گزارش عملکرد را موجب همراهی و همدلی مردم با دولت دانست و تاکید کرد: مدیران از طرق مختلف مانند نشست های مردمی، خبری، نصب بنر و ... خدمات دولت را به مردم معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مدیری از حضور در میان مردم ضرر نمی کند گفت: مدیران دولت تدبیر و امید از انتقادها هراس ندارند و باید با روی گشاده پاسخگوی مردم باشند.

نوروزی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، به دو اصل مهم در انتخابات پرداخت و گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات و اصل حاکمیت قانون باید مورد توجه همه به خصوص مجریان انتخابات قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با اشاره به اقدامات دولت در سال جاری، به افتتاح و کلنگ زنی ده ها پروژه مهم در شهرستان اشاره کرد وافزود : 73 پروژه با ارزشی بالغ بر 350 میلیارد ریال افتتاح و چندین پروژه نیز به ارزش 310 میلیارد ریال در دهه مبارکه فجر کلنگ زنی خواهد شد .

نوروزی کلنگ زنی پروژه فاز اول جاده جم به پالایشگاه و ریز و نیز تعویض شبکه آبرسانی روستای 5000 نفری بهارستان را از پروژه های آماده کلنگ زنی در دهه فجر دانست و گفت: شبکه آبرسانی روستای بهارستان با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال به طور کامل تعویض خواهد شد که کاری بزرگ در سطح شهرستان جم خواهد بود .

وی افزود: کلنگ زنی فاز اول جاده جم به پالایشگاه نیز که قرار بود قبل از دهه فجر انجام شود با وجود آغاز عملیات اجرای کار، با تامین اعتبار حدود 200 میلیارد ریال از سوی شرکت فجر جم در دهه فجر با حضور استاندار بوشهر کلنگ زنی می شود.

نوروزی از واریز عوارض آلایندگی دریافتی از شرکت فجر جم به حساب دهیاری ها و شهرداری های شهرستان خبر داد و گفت: عوارض آلایندگی وصولی تا دهه فجر به حساب ها واریز خواهد شد.

فرماندار جم با اشاره به وضعیت آب شهرستان جم، از امضای تفاهم نامه میان وزارت نیرو و وزارت نفت خبر داد و گفت : تفاهم نامه تکمیل خط انتقال آب در وزارت نیرو به امضای وزیر محترم رسیده و منتظر امضای این تفاهم توسط وزیر محترم نفت هستیم که با امضای این تفاهمنامه موضوع تکمیل خط انتقال آب از سیراف به جم تسریع می شود.

وی با اشاره به اقدامات خوب مدیر بومی مخابرات در رفع برخی مشکلات زیر ساختی این اداره تاکید کرد: مشکلات مخابرات مربوط به یک سال و دو سال نیست و مدیر جوان و بومی مخابرات نیز تلاش های خوبی در این زمینه داشته است که ماحصل آن واگذاری تعدادی از تلفن های ثابت ثبت نامی مربوط به چهار سال قبل در دهه فجر و نیز رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط است.

نوروزی حجم انتقادات وارده به مخابرات در شرایط کنونی با توجه به تلاش شبانه روزی عسکر پیمانی را غیر منصفانه دانست و افزود: باید با همدلی و همراهی، شرایط را برای تلاش بیشتر مجموعه مخابرات و بهبود وضعیت ارتباطات شهرستان هموار کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش بستر تربیت مدیران در جامعه است گفت: مدیرانی که در همین سیستم آموزشی، پرورش یافته اند باید نگاه ویژه تری به آموزش و پرورش داشته باشند.

وی به موضوع دانشکده فنی و مهندسی جم نیز اشاره کرد و گفت: تلاش هایی برای بهبود شرایط دانشکده انجام شده اما تا شرایط مطلوب فاصله داریم و لازم است از ظرفیت همه شوراها، شهرداران، دهیاران و مدیران برای حمایت از دانشکده فنی استفاده کرد.

[کد خبر:AJ12425]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+5 # بهلول 1394-11-08 13:41
باز روز از نو روزی از نو. نقطه سر خط. دوباه و صدمین بار می خواهد کلنگ زنی شود. کمی به خبرهای فبلی در این مورد دقت کنید تا معلوم شود آش چقدر شور است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # جوهری جمی 1394-11-11 09:29
نمی دانم این کلنگها چقدر سفت و محکم هستند که نه می شکنند و نه کند میشوند. اگر تیشه فرهاد هم بود و اینهمه و به دفعات متوالی برای این جاده بر زمین زده شده بود از صحنه گیتی محو می گشت و دیگر بیستون بیچاره کنده نمیشد و زخم هم بر دل فرهاد باقی نمی ماند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # طالب مؤذنی 1394-11-12 08:01
امیدوارم این بار این کلنگ چنان فرو رود که در نیاید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب