000000000001000gff.jpg

 

 

آینه جم/ عباس کمالی – هلدینگ پتروفرهنگ با حق عضویت فرهنگیان و مشارکت دولت بر مبنای حمایت از معلم ها در امور مختلفی سرمایه گذاری می کند .
 
هدف اصلی این صندوق ارتقاء سطح درآمد و کیفیت زندگی جامعه بزرگ فرهنگیان بود . در جنوب استان بوشهر هفت پتروشیمی بصورت کامل یا درصدی از سهام انها متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان می باشد .
 
چند نکته پیرامون این ظرفیت و در راستای حمایت از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان بوشهر در ذیل می آوریم:
 
۱- تمامی مسئولیت های اجتماعی این مجموعه متمرکز در حل مسائل آموزشی و پرورشی استان باشد .
۲- از آنجایی که سهام دار اصلی این پتروشیمی ها معلم ها می باشند اولویت جذب و استخدام برای فرزندان کارکنان آموزش و پرورش در سطح استان باشد.
۳- با فعال سازی تعاونی فرهنگیان اداره آموزش و پرورش خرید ها و نیازمندی های این شرکت ها توسط تعاونی تامین شود و سود حاصله بین سهام داران تعاونی توزیع گردد.
۴- امکان حضور دانش آموزان حوزه انتخابیه به عنوان کارورز در پتروشیمی‌ها فراهم شود تا ضمن تقویت بنیه علمی آنها ؛ زمینه جذب نیروی کارآمد در صنعت فراهم شود .
۵_ تاسیس هنرستان پتروشیمی در عسلویه با مشارکت صنایع شیمایی ایران و استفاده از مهندسین و تکنیسین پتروشیمی ها به عنوان مدرس
 ۶- حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری مدارس و خرید خدمت فرهنگی جهت اجرای برنامه های مناسبتی در شرکت های مرتبط با این هلدینگ
۷- حمایت از دانش آموزان نیازمند از طریق موسسات خیریه
۸- برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی توسط پتروشیمی ها جهت ایجاد رقابت علمی بین دانش آموزان استان بوشهر
۹- طرح نخبه پروری و حمایت ویژه از استعدادهای درخشان در حوزه انتخابیه توسط هلدینگ پتروفرهنگ
۱۰- ایجاد فرصت بهرمندی فرهنگیان از امکانات فرهنگی ، هنری و خرید خدمت های که توسط این  شرکت ها جهت رفاه کارکنان انجام می شود.
 
 
 
* بانیان آبادی
[کد خبر:AJ45606]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب