00000z10.jpg

آینه جم، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی جم گفت:فاز دوم جاده جم به فیروزآباد در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار آینه جم ، ناصر حاتمی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جم که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و رئیس جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد گفت: وضعیت های راه شهرستان جم نگران کننده است و باید در دستور کار قرار گرفته شوند.

حاتمی ضمن تمجید از زحمات مسئولان اداره راه خاطرنشان کرد: روشنایی تونل ها و بازسازی بعضی راه ها کار های ارزشمند بود که در این مدت انجام شد.

وی بیان داشت: دور برگردان در سمت جاده جم – طاهری دیده نشده است و تقاطع غیر همسطح در سمت جم به پالایشگاه و جم به شیراز خیلی نیاز است که متاسفانه در این راه شاهد تصادفات عدیده ای هستیم.

حاتمی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه جاده جم- پالایشگاه یکی از مطالبات جدی مردم و از مسیرهای مهم و پرتردد شهرستان جم می باشد گفت: شرکت پالایش فجر جم در زمینه آب و الودگی مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده اند و انتظار داریم که این راه را سریعتر اتمام نمیاند

وی افزود: بخشی از این جاده هم استارت خورده اما با روند کندی این حرکت ادامه دارد و مدیر کل اداره می خواهیم که تکلیف این جاده را مشخص نماید و این جاده همچنان با بلاتکلیفی بین اداره راه و نفت و گاز قرار دارد و هر کدام به دیگر پاس می دهند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی جم اظهار داشت: ایمن سازی جاده جم- ریز و جاده انارستان به سرچشمه و تعریض و روکش جاده چاهه به اکبر آباد و آبگرمک به کوهچهر دیگر مطالبات جدی می باشد.

حاتمی در بخش دیگر تاکید کرد: فاز دوم جاده جم- شیراز یکی از راه های ترانزیتی و شاه راه حیاتی اتصال استان بوشهر به استان فارس است که فاز دوم آن نیمه تمام مانده است.

وی افزود: قبلا 60 درصد اعتبار آن وزارت نفت تقبل کرد و به عنوان پروژه های ملی فاز اول به بهره برداری رسید و فاز دوم علیرغم استارتی که زده شد اما به تکمیل نرسید.

حاتمی خاطرنشان کرد: متاسفانه اداره راه جم به کمبود ماشین آلات مواجه است که امیدواریم در این موضوع هم توجه بشود.

وی با بیان اینکه زمین ساختمان هلال احمر در جم مشخص شده است خواستار استقرار اداره هلال احمر در جم شد.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی جم در پایان به وضعیت پرداخت عوارض آلایندگی به روستاهای بخش مرکزی جم اشاره کرد و خواستار شفاف سازی توزیع این عوارض به روستا شد.

[کد خبر:AJ14737]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب