IMG-20160703-WA0008.jpg

آینه جم: امام جمعه آبدان با تاکید بر لزوم استقرار ادارات مستقل در این بخش، گفت: با وجود بخش شدن آبدان هنوز هیچ ارگان و اداره‌ای در این بخش مستقر نشده است.

به گزارش آینه جم: حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد صبح یکشنبه در جمع اعضای شورای شهر آبدان و نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توکل بر خدا و تلاش و کوشش و فرا جناحی عمل کردن از خواسته‌های مردم از نماینده مجلس است.

وی با بیان اینکه مردم از سیاسی کاری و جریان حزبی چندان راضی نیستند، اضافه کرد: به اعتقاد مردم، نماینده‌ای کارگشا است که پشت سر مقام معظم رهبری و در خط رهبری  حرکت حرکت کرده و مشکلات مردم را به دور از حب و بغض جناحی و شخصی پیگیری کند. 

امام جمعه آبدان از نماینده مردم در مجلس خواست که در بیانات و کردار و رفتار به بیانات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند که این توجه باعث ناکامی دشمنان و خوشحالی عاشقان نظام و انقلاب خواهد شد.

حمیدی نژاد در خصوص مشکلات بخش آبدان نیز بیان کرد: علی‌رغم بخش شدن آبدان هنوز هیچ ارگانی و اداره‌ای در این بخش مستقر نشده است و ما تقاضای پیگیری این امر مهم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار نمایندگی ادارات و حتی حضور یک کارمند از ادارات در هفته در این بخش مشکلات مردم کاهش یافته و رفت و آمد مردم به مرکز شهرستان دیر به نوعی حل خواهد شد.

امام جمعه آبدان در خصوص عدم ساخت سالن اجتماعات آبدان اعلام نارضایتی کرد و اظهار داشت: مردم آبدان همچنان چشم انتظار ساخت پروژه سالن اجتماعات هستند.

توسعه جنوب استان بوشهر با استفاده ازظرفیت‌های موجود محقق می‌شود


سکینه الماسی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه و مسئولان آبدان اظهار داشت: به منظور شناسایی مشکلات در حوزه انتخابیه نشست‌هایی را با اقشار مختلف مردم خواهیم داشت و با شناسایی نیازها و مشکلات در راستای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه ظرفیت‌های بسیار خوب و متعددی وجود دارد که باید در حوزه‌های مختلف از این ظرفیت‌ها برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق استفاده کنیم.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه خاطرنشان کرد: تمام همت و تلاش خود را در راستای تغییر و تحول به منطقه انجام خواهم داد و سعی خواهم کرد اعتماد مردم را جلب کنم.

وی اضافه کرد: در هر شبانه‌روز بیش از ۱۵ ساعت وقت خود را صرف رسیدگی به مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌ام کرده‌ام و انتظار دارم با دعای شما و رهنمودهای خود ما را در راستای رفع مشکلات و تسهیل مسیر توسعه یاری کنید.

الماسی ادامه داد: مردم انتظار تغییرات اساسی در حوزه انتخابیه دارند و می‌توان با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود گام مهمی در راستای رسیدن مردم به خواسته‌هایشان برداشت.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات نماینده قبلی این منطقه در مجلس، افزود: در این مسیر پیش رو دعای خیر مردم به ویژه روحانیت می‌تواند کمک بسیار خوبی باشد.

http://s7.picofile.com/file/8258515250/IMG_20160703_WA0011.jpghttp://s6.picofile.com/file/8258515150/IMG_20160703_WA0009.jpg
http://s6.picofile.com/file/8258515018/IMG_20160703_WA0005.jpg
[کد خبر:AJ16670]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب